تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۱۴۰۵۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی خبرداد:

خرده‌فروشی بهترین نوع فروش بیمه‌ای برای شرکت‌‌هاست

می متالز - مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ملت اظهار کرد: بهترین نوع فروش بیمه‌ای برای شرکت‌ خرده‌فروشی است که با خدمات‌دهی مناسب می‌تواند مشتریان وفادار برای سازمان را به همراه داشته باشد.
خرده‌فروشی بهترین نوع فروش بیمه‌ای برای شرکت‌‌هاست

خرده‌فروشی بهترین نوع فروش بیمه‌ای برای شرکت‌‌هاست

به گزارش می متالز، بیمه آتش‌سوزی یکی از رشته‌های بیمه اموال است که در آن، همه اموال منقول و غیرمنقول اعم از واحدهای مسکونی، خدماتی، اداری، آموزشی، کارگاهی، صنعتی، انبارها و… بیمه می‌شوند.

پریا الوندی‌پور، مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ملت با توجه به رقابتی شدن بازار بیمه‌های آتش‌‌سوزی، با اشاره به رشد حق‌بیمه در این رشته بیمه‌ای در ۶ ماه نخست امسال، گفت: رشد حق‌بیمه در بیمه‌های آتش‌سوزی بدون در نظر گرفتن مرهونات بانکی و بیمه‌گزاران بزرگ، حدود ۱۱۵.۲ درصد بوده که نشان از افزایش خرده‌فروشی در این دوره است.

وی افزود: بهترین نوع فروش بیمه‌ای برای شرکت‌ خرده‌فروشی است که با خدمات‌دهی مناسب می‌تواند مشتریان وفادار برای سازمان را به همراه داشته باشد.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ملت تحقق بودجه را به تفکیک کانال‌های فروش مورد ارزیابی قرار داد و گفت: نمایندگان حقوقی، حقیقی و کارگزاران حقوقی و حقیقی به ترتیب ۷۷، ۹۱، ۹۷۲ و ۲۶ درصد در تحقق بودجه تعیین‌شده برای نیمه‌نخست سال ۹۹ نقش داشته‎‌اند که می‌توان گفت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد خوبی را در تحقق بودجه کانال‌های فروش شاهد بودیم.

الوندی‌پور، راه‌اندازی واحد خسارت بیمه‌های آتش‌سوزی در شعب را از جمله فعالیت‌های مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی ذکر کرد و افزود: با افزایش واحدهای خسارت می‌توانیم در مدت‌زمان کوتاه‌تری خسارت‌ها را پرداخت کرده و رضایت بیمه‌گزاران را جلب کنیم.

وی درباره با تعداد خسارت‌های واقع شده از بیمه‌نامه‌های صادرشده به حدود ۵ فقره، با ضریب خسارت ۸/۲ درصد خبر داد و گفت: این مهم، نسبت به پارسال با تعداد ۱۳۲ فقره خسارت و ضریب خسارت ۱۸ درصد، مدیریت بهینه ریسک در این رشته را نمایان می‌کند.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ملت در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تعداد خسارت‌های اعلامی در شش‌ماهه نخست سال ۹۸ حدود ۱۵۷ فقره با مبلغ پرداختی حدود ۳ میلیارد بوده که در مقایسه با ۶ ماه نخست امسال، با تعداد ۱۳۴ فقره به مبلغی کمتر از یک میلیارد کاهش یافته است.

الوندی‌پور، اهمیت آموزش و به‌روزرسانی اطلاعات فنی نمایندگان را مدنظر قرار داد و گفت: آموزش آنلاین نمایندگان، آموزش آنلاین سرپرستان فروش بیمه‌های زندگی در جهت افزایش خرده‌فروشی و همچنین رسیدگی به مشکلات نمایندگان نیز از دیگر فعالیت‌های این مدیریت بوده است.

وی تصریح کرد: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به بررسی دلایل صادر نشدن بیمه‌نامه آتش‌سوزی توسط تعدادی از نمایندگان و تعامل بیشتر جهت راه‌اندازی فروش بیمه‌های آتش‌سوزی توسط آنها اشاره کرد.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ملت، همچنین به صدور بیمه‌نامه برای بیمه‌گزاران بزرگ اشاره کرد و افزود: اگرچه خرده‌فروشی یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت است، از بیمه‌گزاران بزرگ و پرتفوهای مناسبی که این‌گونه شرکت‌ها به همراه خواهند داشت که در نتیجه در کارنامه عملکردی و رزومه شرکت ثبت می‌شوند نیز نباید غافل شد.

الوندی‌پور عنوان کرد: صدور بیمه‌نامه آتش‌سوزی برای شرکت‌هایی همچون شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، گروه صنعتی بارز، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، شهرداری شیراز، شهرداری تهران، شرکت بین‌المللی ارجان صنعت فارس، لبنیات مادی، روغن نباتی گلنار، هتل کتبیه همدان و شرکت فولاد صنعت نور از جمله این فعالیت‌هاست.

عناوین برگزیده