تاریخ: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۴۰۹۶۱
سرویس خبر : انرژی
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

محرومیت در ۵۰کیلومتری معادن/ شرکت ها به وظایف اجتماعی خود عمل کنند

می متالز - رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به محرومیت مردم در ۵۰ کیلومتری برخی معادن استان کرمان گفت: شرکت های صنعتی و معدنی باید به مسوولیت های اجتماعی خود در این زمینه عمل کنند.
محرومیت در ۵۰کیلومتری معادن/ شرکت ها به وظایف اجتماعی خود عمل کنند

به گزارش می متالز، شهباز حسن‌پور پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از مرحله نخست طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری بیان داشت: شرکت‌های صنعتی و معدنی باید به مسوولیت‌های اجتماعی خود نه فقط در زمینه آب، بلکه در بحث درمان هم عمل کنند.

وی افزود: در شرایط فعلی که درگیر کرونا هستیم شرکت‌های صنعتی معدنی باید به کمک مردم بشتابند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: در حال حاضر در ۵۰ کیلومتری برخی معادن، مردمی زندگی می‌کنند که هنوز تحت پوشش نهاد کمیته امداد و یا بهزیستی هستند و نیاز است شرکت‌های صنعتی و معدنی اولویت خود را به این مردم اختصاص دهند.

حسن‌پور ادامه داد: از وزیر صمت درخواست می‌کنم به تمامی شرکت‌های صنعتی و معدنی دستور دهد تا شعاع ۵۰ کیلومتری واحد خود مسائل و مشکلات شهرهای کوچک و روستاها را مرتفع کنند.

وی یادآور شد: مدیران شرکت‌ها باید توجه جدی به مسوولیت‌های اجتماعی خود داشته باشند، انتظار داریم بحث اشتغال را در سال جهش تولید جدی بگیرند زیرا در حال حاضر تعداد زیادی از جوانان متخصص بیکار هستند.

عناوین برگزیده