تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۴۱۲۰۷
[گزارش تصویری]
می متالز - معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)صبح امروز به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر از خط تولید و بخش های مختلف شرکت لوله و ماشین سازی ایران بازدید کردند.
بازدید معاون وزیر صمت از شرکت لوله و ماشین سازی ایران

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، در حاشیه این بازدید که بخشدار چهاردانگه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی نیز در آن حضور داشتند، خداداد غریب پور در سخنانی با اشاره به تحولات مثبت و سازنده این مجموعه صنعتی بزرگ پس از انتصاب مهندس بابایی به عنوان مدیر عامل آن اظهار داشت: بحمدا... از اسفندماه سال 95 با تغییراتی که در سطح مدیریت این شرکت رخ داد، شاهد رشد و موفقیت های آن در عرصه تولید هستیم.
وی با بیان اینکه روند تولید، فروش، صادرات، عمل به تعهدات، رشد اشتغال و تولید محصولات جدید در شرکت لوله و ماشین سازی ایران دلگرم کننده است گفت: تولید لوله هایی با استاندرادهای جهانی و صادرات آن به کشورهای مختلف و همچنین تامین بخش عمده نیاز کشور به لوله های چدنی بیانگر حرکت اصولی و رو به جلوی این شرکت است.
غریب پور تصریح کرد: بی تردید وزارت صمت حمایت های لازم جهت تقویت هرچه بیشتر و حمایت از روند روبه رشد این شرکت خواهد داشت.
همچنین در ادامه این جلسه محمدصالح ضیایی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت: انسجام و وحدتی که در شرکت لوله و ماشین سازی ایران وجود دارد باعث شده تا این مجموعه جزء شرکت های موفق و بدون حاشیه شهرستان باشد.
وی خاطر نشان کرد: افزایش تولیدات این شرکت و همچنین افزایش نیروی انسانی شاغل در آن نشان می دهد که مدیریت این شرکت بخوبی در راستای تحقق جهش تولید در سال جاری حرکت می کنند.
همچنین بابایی مدیرعامل شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران نیز در سخنانی با اشاره به قدمت 65 ساله این شرکت بیان کرد: بحمدا... در سه سال گذشته با حمایت‌های صورت گرفته از سوی مجموعه های مختلف، مدیران شهرستان از جمله فرماندار اسلامشهر و تلاش و همت مدیران، کارکنان و کارگران پرتلاش، توانستیم رکورد افزایش چهار برابری صادرات تولیدات را در سال 98 ثبت کنیم.
وی تصریح کرد: با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه در سال‌های اخیر شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران از زیان خارج شده، به تمامی تعهدات مالی خود اعم از حق و حقوق کارگران، بیمه، مالیات و... عمل کرده و هم قسم هستیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال جهش تولید نامگذاری شده تولیدات را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.
بابایی با اشاره به رشد 30درصدی صادرات این شرکت در نیمه نخست سال جاری گفت: در سال جاری موفق شدیم تولید دو محصول جدید شامل لوله های 100 تا 1000 میلیمتری را که در حوادث و بلایای طبیعی همچون زلزله و سیل و... مقاوم بوده و از هم جدا نمی شوند را آغاز کنیم.