تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۲
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۱۴۲۶۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اعلام کرد:

آزادسازی 121 محدوده معدنی خراسان جنوبی

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آزادسازی 121 محدوده معدنی استان در آذر ماه امسال از طریق سامانه کاداستر برای سرمایه گذاران جدید خبر داد.
آزادسازی 121 محدوده معدنی خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، عباس جرجانی افزود: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با پیگیری های صورت گرفته از سوی این سازمان، آزاد سازی محدوده های اکتشافی استان در دوم آذر ماه امسال راس ساعت 10 صبح صورت می گیرد.

جرجانی با بیان اینکه محدوده های معدنی مشمول آزاد سازی در استان به وسعت حدود 1924 کیلومتر مربع می باشد اظهار کرد: این محدوده های معدنی در سامانه اینترنتی کاداستر معادن به آدرس https://cadastre.mimt.gov.ir درج و متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه معدن می توانند از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 2 آذر ماه 99 نسبت به ثبت درخواست و پیگیری های بعدی اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: هر گونه ثبت محدوده اکتشافی بر اساس مفاد قانون معادن و آئین نامه اجرایی مربوطه بوده و متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه کاداستر معادن و اخذ گواهینامه صلاحیت فنی و مالی از سازمان نظام مهندسی معدن، متناسب با امتیاز اخذ شده نسبت به ثبت محدوده اقدام لازم بعمل آورند.

عناوین برگزیده