تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۴۳
بازدید: ۳۶۶
کد خبر: ۱۴۳۰۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

راهیابی 36 اثر به مرحله نهایی نخستین جشنواره عکس کار و کارگری شهرستان رفسنجان

می متالز - مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه 314 عکس به دبیرخانه نخستین جشنواره عکس کار و کارگری شهرستان رفسنجان ارسال شد، عنوان داشت: پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران، 36 اثر به مرحله نهایی راه یافتند که این آثار در نمایشگاهی که به مناسبت هفته کارگر برگزار گردیده است به نمایش عموم گذاشته شده است.
راهیابی 36 اثر به مرحله نهایی نخستین جشنواره عکس کار و کارگری شهرستان رفسنجان

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، سید علی میرافضلی عصر روز نهم اردیبهشت ماه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه عکس کار و کارگری در محل عمارت گلستان امین رفسنجان اظهار کرد: فراخوان نخستین جشنواره عکس کار و کارگری شهرستان رفسنجان در اسفند ماه سال گذشته در دو بخش عکس ساده و عکس حرفه ای انجام شد.
وی افزود: پس از انتشار فراخوان، 314 اثر از 59 عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در بخش عکس ساده، 96 اثر از 21 عکاس ارائه شد که از این تعداد، 13 عکس به مرحله نهایی راه یافت و قابل ارائه در نمایشگاه شناخته شد.
وی ادامه داد: در بخش عکس حرفه ای نیز 38 عکاس تعداد 218 اثر ارائه دادند که پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران، 23 عکس به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: در مجموع پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران، 36 اثر از هر دو بخش به مرحله نهایی راه یافتند که این آثار در نمایشگاهی که به مناسبت هفته کارگر برگزار گردیده است به نمایش عموم گذاشته شده است.
میرافضلی خاطرنشان کرد: علاوه بر این دو بخش جشنواره، همچنین 9 مجموعه عکس نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 3 مجموعه در نمایشگاه ارائه و به مرحله نهایی راه یافتند.
وی بیان داشت: آقای مسعود زنده روح کرمانی داور بین المللی عکاسی، حمید صادقی و عباس بلوچی عهده دار داوری مرحله نهایی جشنواره می باشند و به 3 نقر در هر بخش و یک نفر در بخش مجموعه عکس جوایزی اهدا می شود.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه جوایز برگزیدگان در روز 11 اردیبهشت ماه همزمان با مراسم روز جهانی کارگر در تالار علقمه رفسنجان اهدا می شود، اضافه کرد: در هر دو بخش عکس ساده و عکس حرفه ای به نفرات اول مبلغ دو میلیون تومان به اضافه لوح تقدیر و تندیس جشنواره، به نفرات دوم مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان و لوح تقدیر، به نفرات سوم نیز مبلغ یک میلیون تومان و لوح تقدیر اهدا می شود. همچنین به یک نفر برگزیده مجموعه عکس نیز جایزه نفیسی اهدا می شود.

عناوین برگزیده