تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۱۴۳۳۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمان لامرد واحد نمونه صنعتی استان فارس

می متالز - شرکت سیمان لامرد برای هشتمین سال متوالی در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی استان فارس، مفتخر به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی شد.
سیمان لامرد واحد نمونه صنعتی استان فارس

به گزارش می متالز، ابراهیم غلام‌زاده، مدیرعامل سیمان لامرد، در حاشیه این همایش بیان کرد: صنعت به‌عنوان موتور یک اقتصاد کارآمد برای آنکه در هر شرایطی بتواند خود را پویا و زنده نگه دارد همواره نیاز به برنامه‌ریزی‌های مدون و حمایت‌های اصولی دارد.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب سیمان لامرد به‌عنوان واحد نمونه صنعتی طی هشت سال گذشته نشان از تلاش، برنامه‌ریزی و استفاده از دانش روز تولید سیمان و همچنین نیروی انسانی کارآمد است که زمینه‌ساز حضور موفق این شرکت در عرصه صنعت کشور و استان فارس شده است. وی افزود: سیمان لامرد در راستای حفظ و ارتقای جایگاه خود به‌عنوان یک برند مطرح در داخل و همچنین بازارهای بین‌المللی محصولات تولیدی را منطبق با نیازهای منطقه و بازارهای فرامنطقه‌ای تولید و عرضه کرده است.

وی یادآور شد: امروزه سازمان‌ها با روندهای نوین جهانی‌شدن مواجه هستند که در این راستا اخذ مزیت رقابتی، رکن محوری و اساسی موفقیت اقتصادی محسوب می‌شود و بنابراین، داشتن سازمانی چابک که بتواند این مهم را محقق سازد، در زمره‌ اولویت‌های مجموعه است.

مدیرعامل سیمان لامرد با اشاره به مشکلات امروز جامعه اظهار کرد: شرایط سخت تحریم‌ها از یکسو و وجود بیماری کرونا از سوی دیگر، مسوولیتی خطیر بر دوش تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور قرار داده است که باید با حفظ نیروی کار موجود و تلاش مضاعف بر مشکلات فائق شد و راه برون‌رفت از این بحران را حمایت همه‌جانبه مسوولان و دوری از سنگ‌اندازی با بخشنامه‌ها و دستورات غیرکارشناسی دانست.

وی در پایان تاکید کرد: اعتقاد راسخ دارم تولید کالای باکیفیت بر رونق اقتصادی کشور تاثیر مستقیم دارد و امید است با همراهی و همفکری دولت و بخش‌خصوصی بتوانیم گام‌های بلندی در زمینه رونق اقتصادی و جهش تولید برداریم.

عناوین برگزیده