تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۶
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۲۱۲۸۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکارخانه سیمان لامرد:

تغییرات فنی درجهت بهبود و تسریع روند هر سیستم امری حیاتی است

‌می‌متالز - با حکم ابراهیم غلام زاده مدیرعامل سیمان لامرد، مدیر برق و کنترل، مدیر تولید و سرپرست امورمالی این شرکت منصوب شدند.

به گزارش می‌متالز، در نشست تودیع و معارفه مدیران جدید شرکت سیمان لامرد که با حضور مسوولان واحد‌های این مجموعه صنعتی تولیدی برگزار شد، مهندس پورمند مدیرکارخانه سیمان لامرد اظهارداشت: هر سیستمی برای آنکه پویایی خود را حفظ کند نیاز به تغییر و به روز شدن دارد و این مساله‌ای است که برای حرکت روبه جلو، یک امر حیاتی است.

وی گفت: با توجه به وضعیت کنونی سیمان در کشور، با هدف افزایش توان تولید و برقراری توازن در پاسخگویی به مصرف کنندگان با تامین نیاز بازار‌های موجود داخلی و خارجی، ارتقا سطح دانش فنی و کاربردی همواره یکی از برنامه‌های اصلی مجموعه سیمان لامرد است، تا همزمان با حفظ کیفیت، نیاز مصرف کننده داخلی را تامین کرده و بازار‌های هدف صادراتی مان را حفظ کنیم.

پورمند افزود: ارتقا کمی وکیفی با بروزرسانی تکنولوژی و تکنیک‌های جدید در تولید محصولی ملی مطابق با استاندارد‌های بین المللی هدف اصلی این مجموعه بوده و اهمیت بسیار بالایی دارد. وی توان و تخصص نیرو‌های جوان و متعهد سیمان لامرد را سرمایه‌ای ارزشمند خواند و تاکید کرد، با دانش فنی به روز، تجربه و تخصص منابع انسانی کارآمد، توانسته ایم به عنوان یک واحد نمونه در صنعت و صادرات استان فارس و جنوب کشور جایگاه ارزشمندی را به خود اختصاص دهیم.

مدیرکارخانه سیمان لامرد ضمن قدردانی از زحمات مدیران پیشین، خطاب به مدیران جدید بیان داشت: ارائه افکارنو و پیگیری طرح‌های جدید لازمه تعالی سازمانی است و تاکید کرد: نقشه راه شرکت سیمان لامرد تولید برتر، با جذب رضایت مشتریان داخلی و خارجی همراه با اشتغال فزاینده است که از مدیران جدید برنامه ریزی و تلاش مستمر در رسیدن به این هدف را خواهانیم.

درپایان این نشست مهندس احسان فاضلی به عنوان مدیر برق و کنترل و مهندس سید شجاع الدین محمدی به عنوان مدیر تولید معرفی شدند و از زحمات مدیران پیشین تقدیر به عمل آمد. همچنین طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت سیمان لامرد خانم مریم آرایش به سمت سرپرست امورمالی این شرکت منصوب گردید.

منبع: سیمان خبر

عناوین برگزیده