تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۳
بازدید: ۸۹
کد خبر: ۱۴۳۵۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

استفاده از ظرفیت بسیج برای پایش نظام توزیع و نظارت برکالاهای اساسی/ تشکیل قرارگاه 17 ربیع در آذربایجان شرقی

می متالز - رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: به‌دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه 17ربیع با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، دادستانی، تعزیرات حکومتی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها در آذربایجان شرقی تشکیل شد.
استفاده از ظرفیت بسیج برای پایش نظام توزیع و نظارت برکالاهای اساسی/ تشکیل قرارگاه 17 ربیع در آذربایجان شرقی

به گزارش می متالز، حبیب امین زاده با تشکر از اعلام آمادگی بسیج برای کمک به کنترل قیمت ها، بیان کرد: نظارت بر انبارها و مراکز ذخیره سازی و نگهداری کالا ، مقابله با احتکار و پایش بی وقفه نظام توزیع در اولویت کاری این قرارگاه است.

وی افزود: هم اکنون ثبات نسبی اقتصادی در جامعه حاکم است که تثبیت این وضعیت نیاز به همکاری دوچندان همه نهاد ها دارد.

رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط اقتصادی کشور منجر به افزایش قانونی نرخ برخی خدمات و کالاها شده است؛ اضافه کرد: این موضوع یک نوع گرانی بوده و متفاوت از مقوله گرانفروشی است.

امین زاده ادامه داد : پایشهای متعدد در کالاهای مختلف در دستورکار معاونت نظارت و بازرسی سازمان قرار دارد و بر این اساس، 147 قلم کالا علاوه بر محصولات فولادی و پتروشیمی بصورت روزانه رصد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اعلام افزایش 66 درصدی تعداد گشتهای مشترک در هفت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، خواستار تداوم این گشتها شد.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!