تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۱۴۳۸۶۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

تعامل رسانه با صنایع برای تحقق جهش تولید

می متالز - مدیرکل صدا و سیمای اصفهان گفت:انعکاس دستاورد‌های شرکت ذوب آهن اصفهان در شرایط سخت اقتصادی کنونی موجب امید بخشی است و از اهمیت بالایی برخوردار است.
تعامل رسانه با صنایع برای تحقق جهش تولید

به گزارش می متالز، بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در دیدار با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، ذوب آهن را یکی از مراکز صنعتی مهم کشور دانست که نقش مهمی در تحقق جهش تولید دارد.

او گفت: انعکاس دستاورد‌های این شرکت در شرایط سخت اقتصادی کنونی موجب امید بخشی است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

او ذوب آهن را یکی از معدود صنایع کشور دانست که به لحاظ سابقه فعالیت‌های فرهنگی از جایگاه والایی برخوردار است و در ادامه افزود: یکی از رویکرد‌های مهم صدا و سیما، تولید برنامه‌های مشارکتی است و شرکت‌های بزرگی همچون ذوب آهن اصفهان که علاوه بر تاثیرات اقتصادی و صنعتی، به لحاظ اجتماعی و فرهنگی دارای جایگاه مهمی است با همکاری در تولید این برنامه ها، نقش خود را در ارتقاء فرهنگ جامعه به ویژه در جهت آگاهی افکار عمومی از دستاورد‌های صنعتی به خوبی ایفا می‌کند.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز از همکاری رسانه ملی در جهت اطلاع یابی مردم از کار و تلاش جهادی در بخش صنعت کشور و همچنین بیان مشکلات صنایع، قدردانی و اعلام آمادگی کرد که همچون گذشته، همکاری‌های مشترک ذوب آهن اصفهان با صدا وسیمای مرکز اصفهان، تداوم داشته باشد.

عناوین برگزیده