تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۱۴۴۳۹۰
سرویس خبر : انرژی

واژگونی سرویس کارکنان پالایشگاه اصفهان ۴ کشته برجای گذاشت

می متالز - سخنگوی شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد: صبح امروز (یکشنبه ۲ آذر ماه) به دنبال حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان، چهار نفر از ایشان فوت کردند.
واژگونی سرویس کارکنان پالایشگاه اصفهان ۴ کشته برجای گذاشت

به گزارش می متالز، محمدصادق حاجیان با ابراز تأسف از وقوع این حادثه که در مسیر کمربندی جدید شهرستان نجف آباد خمینی شهر روی داده، به همکاران و خانواده بازماندگان تسلیت گفت و اظهارداشت: بلافاصله پس از این اتفاق تلخ، تیم های امدادی پلیس راه، راهداری، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی با ۱۲ دستگاه آمبولانس و تجهیزات امدادی در محل حاضر شدند و با کمک نیروهای امدادی ۱۷ مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در پی این حادثه، جلسه ای با حضور مدیریت شرکت پالایش نفت اصفهان، فرماندار و مسوولین هلال احمر خمینی شهر، و… در محل بیمارستان ۹ دی خمینی شهر تشکیل شد و ابعاد حادثه و چگونگی پیگیری معالجات مصدومین بررسی شد.

حاجیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سرویس های ایاب و ذهاب شرکت پالایش نفت اصفهان به تازگی بازرسی ایمنی شده بود و مشکلی در این زمینه وجود نداشته، گفت: علت این اتفاق، لغزندگی جاده بارانی عنوان شده است.

عناوین برگزیده