تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۹
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۱۴۴۹۲۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

آزمون تایید مدارک تحصیلی ۱۳۰نفر از کارکنان مجتمع مس سرچشمه برگزار شد

می متالز - سرپرست آزمون و ارزشیابی امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه گفت: آزمون تایید مدارک تحصیلی برای ۱۳۰نفر از کارکنان مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.
آزمون تایید مدارک تحصیلی ۱۳۰نفر از کارکنان مجتمع مس سرچشمه برگزار شد

به گزارش می متالز، مهدی عظیمی با اعلام این خبر افزود: این آزمون، دوشنبه سوم آذرماه در دو گروه در ساعات 10 صبح و 12 ظهر روز یکشنبه 3 آذر در ورزشگاه تختی سرچشمه برگزار شد.

وی ادامه داد: آزمون مذکور برای کارکنانی است که مدارک تحصیلی خود را ارائه داده بودند و کارگزینی این مدارک را تایید کرده بود و امور آموزش برای اعتبارسنجی این مدارک، آزمون را برگزار کرد.

سرپرست آزمون و ارزشیابی امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه آزمون روز دوشنبه دومین مرحله از آزمون‌های تایید مدارک تحصیلی در سال 99 به شمار می‌رود، یادآور شد: این آزمون در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار شده است.

عظیمی به رعایت قاطعانه پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون اشاره و بیان کرد: این آزمون با تمهیدات ستاد کرونای مجتمع مس سرچشمه برگزار و علاوه بر اینکه صندلی‌ها با فاصله چیده شده و به همه شرکت‌کنندگان ماسک داده شد و تب‌سنجی شدند، افراد برای ورود به محل آزمون فرم تریاژ را پرمی‌کردند که در این فرم، سلامت خود را از نظر ابتلا به کرونا تایید می‌کردند.

سرپرست آزمون و ارزشیابی امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه اضافه کرد: نتایج این آزمون تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

عناوین برگزیده