تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۱۴۵۱۵۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در فروش تجمعی؛

"فباهنر" ۱۰۴ درصد رشد داشت

می متالز - شرکت صنایع مس شهید باهنر از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۱۸ هزار و ۴۰۲ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۰۴ درصدی برخوردار است.
"فباهنر" ۱۰۴ درصد رشد داشت

به گزارش می متالز، شرکت  صنایع مس شهید باهنر وضعیت فعالیت دوره یک ماهه منتهی  به ۳۰ آبان ماه را منتشر کرد.

براساس این گزارش، میزان فروش ماهیانه شرکت صنایع مس شهید باهنر در آبان ماه امسال ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ کاهش ۱۱ درصدی داشته است.

همچنین، مقایسه فروش "فباهنر" در آبان ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال گذشته، حکایت از افزایش ۱۵۰ درصدی در میزان فروش این شرکت دارد.

میزان فروش داخلی شرکت صنایع مس شهید باهنر در ماه آبان مبلغ ۲ هزار و ۷۷۸ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ۹۹ کاهش ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشترین میزان فروش داخلی این شرکت در آبان ماه امسال، تسمه و ورق مسی به مبلغ یک هزار و ۲۹۷ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال بوده است.

فروش صادراتی "فباهنر" در آبان ماه امسال مبلغ ۱۲۱ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ کاهش ۳۹ درصدی داشته است.

بیشترین میزان فروش صادراتی این شرکت در آبان ماه امسال، لوله مسی به مبلغ ۸۶ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال بوده است .

شرکت صنایع مس شهید باهنر از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۱۸ هزار و ۴۰۲ میلیارد و ۲۲۸  میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته حکایت از رشد ۱۰۴ درصدی دارد

منبع: نبض بورس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده