تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۱
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۱۴۶۰۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش بازار بورس امروز دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹/ بازگشت رونق به بورس با رشد بیش از ۳۸ هزار واحدی شاخص کل

می متالز - شاخص کل بورس امروز (دوشنبه دهم آذرماه) با رشد بیش از ۳۸ هزار واحدی معاملات خود را به پایان رساند و به یک میلیون و 465 هزار واحد رسید.
گزارش بازار بورس امروز دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹/ بازگشت رونق به بورس با رشد بیش از ۳۸ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش می متالز، بازار سرمایه معاملات امروز خود را با رشد ۳۸ هزار واحدی معادل (۲.۷ درصد) به پایان رساند و شاخص کل وارد کانال یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد رسید.

در معالات امروز، شاخص هم وزن با رشد ۶ هزار و ۹۴۲ واحدی معادل ۱.۶۹ درصد به ۴۱۷ هزار واحد رسید، این نشانگر رشد قیمت سهام شرکت‌های کوچک است و گزارش و عملکرد‌های شرکت‌ها باعث شد تا سهامداران روی خوش به سهام برخی شرکت‌ها نشان دهند.

معاملات امروز درحالی به پایان رسید که نماد‌های فارس، فولاد، شستا و تاپیکو از تاثیرگذاران بر رشد شاخص و نماد‌های شستا، خودرو، شپنا و فولاد از پرتراکنش‌های بازار امروز بودند.

نماد‌های «وتجارت»، «خساپا»، «خودرو»، «وبملت»، «وبصادر» بیشترین خرید حقوقی‌ها را به خود اختصاص دادند اگرچه بسیاری از نماد‌ها از استقبال خوبی روبرو بودند، اما دارایکم نیز امروز با ۵ درصد مثبت معامله شد و نماد‌های پالایشی هم روز خوبی را سپری کردند.

در فرابورس نیز شاخص کل با ۴۲۵ واحد رشد به عدد ۱۸ هزارو ۲۶۱ واحد رسید و نماد‌های مارون، بپاس، صبا، دی و ذوب بیشترین تاثیر را در رشد شاخص فرابورس داشت.

عناوین برگزیده