تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۱
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۱۴۷۳۳۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

کارخانه آلیاژ فولادی و قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی جهرم راه اندازی می شود

می متالز - مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی جهرم از احداث کارخانه فولاد آلیاژی و قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.
کارخانه آلیاژ فولادی و قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی جهرم راه اندازی می شود

به گزارش می متالز، پیام فخرو در سخنانی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی با مسوولیت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل و شهرستان جهرم به یکی از ۳۷ شهر دارای منطقه ویژه اقتصادی کشور پیوست و سنگ بنای توسعه این شهرستان رقم خورد.

وی گفت: پس از تامین زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، گاز، فاضلاب و مخابرات و دیتا مدیریت مجموعه تصمیم به فراخوان خصوصی و هدفمند و اهلیت سنجی بهینه و کارآمد جهت جذب و حضور صنعتگران ملی و سرمایه گذار نموده است.

فخرو اظهار داشت:‌ بر همین اساس و به منظور توسعه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جهرم، در جلسه‌ای مشترک، با دعوت از صنعتگر خوش سابقه بومی – ملی با حضور معاون وزیر و ریاست هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران احداث کارخانه فولاد آلیاژی مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت:‌علاوه برآن مقرر شد کارگروهی از متخصصان شرکت‌های بزرگ خودرو ساز کشور برای امکان سنجی تولید قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی جهرم تشکیل گردد، تا با مشارکت بخش خصوصی و ایدرو کارخانجات تولید قطعات و تجهیزات مهم خودرو در کشور، در این منطقه مهم و کلیدی کشور احداث و راه اندازی گردد.

فخرو در پایان بیان داشت: مذاکرات لازم جهت جذب و مشارکت با سایر سرمایه گذاران بزرگ جهرمی کشور در عرصه های مختلف با حمایت رضایی نماینده شهرستان جهرم و خفر؛ در حال انجام است که به زودی از ثمرات ارزشمند آن که موجب رونق، اشتغال و توسعه شهرستان خواهد شد بهره‌مند خواهیم بود.

عناوین برگزیده