تاریخ: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۳
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۱۴۸۲۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

واگذاری ۲ درصد سهام «شستا» در انتظار پاسخ مثبت کمیسیون حقوقی دولت

می متالز - وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره آخرین وضعیت واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی، توضیح داد: این طرح در درست بررسی کمیسیون حقوقی دولت است.
واگذاری ۲ درصد سهام «شستا» در انتظار پاسخ مثبت کمیسیون حقوقی دولت

واگذاری ۲ درصد سهام «شستا» در انتظار پاسخ مثبت کمیسیون حقوقی دولت

به گزارش می متالز، محمد شریعتمداری درباره آخرین اخبار از واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی، بیان کرد: پیشنهاد واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی را به دولت مطرح کردیم.

وی با بیان اینکه موضوع واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان توسط رئیس‌جمهور به کمیسیون حقوقی دولت ارجاع داده شد، گفت: قرار شد در کمیسیون حقوقی دولت بررسی‌های لازم انجام شود.

هنوز پاسخ مثبتی از کمیسیون حقوقی دریافت نکرده ایم

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمه‌گذاران مجموعه تامین اجتماعی تعداد زیادی از افراد هستند و برای اینکه واگذاری این ۲ درصد سهام به بازنشستگان مشکل حقوقی نداشته باشد کمیسیون حقوقی دولت این موضوع را باید بررسی کند.

شریعتمداری با اشاره به اینکه هنوز کمیسیون حقوقی نتیجه قطعی را اعلام نکرده است، ادامه داد: برای اجرای این واگذاری در انتظار جواب کمیسیون حقوقی دولت هستیم.

وی با بیان اینکه در مرحله اول پاسخ مثبتی از طرف کمیسیون حقوقی دریافت نکرده‌ایم، یادآوری کرد: در تلاش هستیم تا آن‌ها متقاعد کنیم و این ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان واگذار شود.

عناوین برگزیده