تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۱۴۸۴۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای هفت ماه سال اعلام شد:

گزارش وزیر اقتصاد از رشد دو برابری و ۴۳ هزار میلیارد تومانی پرتفوی صنعت بیمه

می متالز - وزیر اقتصاد گفت: پرتفوی صنعت بیمه در هفت ماه سال جاری به ۴۳ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه قبل دو برابر افزایش یافته است.
گزارش وزیر اقتصاد از رشد دو برابری و ۴۳ هزار میلیارد تومانی پرتفوی صنعت بیمه

به گزارش می متالز، فرهاد دژپسند در همایش ملی بیمه و توسعه با عنوان ریسک های نوظهور در صنعت بیمه، فرصت ها و چالش ها اظهار داشت: صنعت بیمه باید ریسک پذیر باشد و در بازارهایی که ریسک و در عین حال بازدهی بالاتری دارند، سرمایه گذاری کند. بهترین و کارآمد ترین شرکت بیمه، شرکتی است که بتواند با استفاده از نوسازی و هوشمندسازی سیستم ها و تخصیص بهینه منابع حاصله، بیشتر از سایرین مشتری را راضی نگاه دارد.

وی ادامه داد: پیمودن سه مسیر تعریف رشته فعالیت‌های بیمه‌ای جدید، هوشمندسازی صنعت بیمه به منظور کمک به توسعه خدمات بیمه‌ای و کاراتر کردن سیستم و گشودن باب‌های جدید برای صنعت بیمه در تامین مالی اقتصاد، متضمن ریسک پذیری و برداشتن گام‌های بلند صنعت بیمه با هدف نقش آفرینی در اقتصاد است.

دژپسند افزود: صنعت بیمه در سال های اخیر به لحاظ برنامه ریزی، سیاست گذاری، مدیریت و عملکرد، دارای روندی رو به تکامل بوده و گام های بزرگی برداشته است. پرتفوی صنعت بیمه در هفت ماه سال جاری به ۴۳ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه قبل دو برابر افزایش یافته است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده