تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۲
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۴۸۹۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خدابخشی در تشریح جلسه عصر کمیسیون برنامه و بودجه:

موضوع واگذاری بنگاه‌های دولتی و سازمان بورس و اوراق بهادار در بودجه ۱۴۰۰ بررسی شد

می متالز - نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تبصره ۲ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با موضوع واگذاری بنگاه‌های دولتی، سازمان بورس و اوراق بهادار و ... در نشست امروز عصر بررسی شد و در ادامه نمایندگان بر افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون تاکید کردند.
موضوع واگذاری بنگاه‌های دولتی و سازمان بورس و اوراق بهادار در بودجه ۱۴۰۰ بررسی شد

محمد خدابخشی

به گزارش می متالز، محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: این جلسه برای بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور و با حضور پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

وی با بیان اینکه در نشست‌های امروز صبح و عصر کمیسیون بررسی تبصره‌های یک و دو به پایان رسید، اظهار کرد: درآمدهای نفتی، پیش فروش اوراق سلف نفتی و ... در تبصره 1 مورد بررسی و نمایندگان نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

خدابخشی با اشاره به اینکه تبصره 2 هم درباره واگذاری بنگاه‌های دولتی، سازمان بورس و اوراق بهادار و ... بررسی شد، بیان کرد: نمایندگان در این نشست بر افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون تاکید داشتند و در ادامه بودجه سال 1400 مربوط به شرکت های دولتی مورد بررسی قرار گرفت که به موجب بنده 2 و 1 تبصره 2 صورتجلسه این شرکت‌ها باید تا 31 اردیبهشت ماه سال آینده و بعد از تایید سازمان برنامه و بودجه ارائه شوند.

عناوین برگزیده