تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۹
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۱۴۹۰۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد:

تخصیص ۲ هزار تن سیمان رایگان برای واحدهای مسکونی خسارت دیده گلستان

می متالز - حسینی، مدیرکل بنیادمسکن گلستان از تخصیص دو هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از حوادث طبیعی امسال خبر داد و گفت: تاکنون هزار تن از آن توزیع شده است.
تخصیص ۲ هزار تن سیمان رایگان برای واحدهای مسکونی خسارت دیده گلستان

به گزارش می متالز، سیدمحمد حسینی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون حادثه رانش آق امام آزادشهر، زلزله رامیان و مراوه تپه، خسارت به شهرها و روستاهای استان و ۱۰۰ حادثه زمین لرزه در گلستان ثبت شده است.

وی افزود: بر اثر حوادث طبیعی از ابتدای سال تاکنون هزار و دو واحد مسکونی در استان به طور جزئی و کلی خسارت دیدند که بر اساس ارزیابی‌های انجام شده ۵۶۹ واحد مسکونی خشتی و گلی بوده و قابلیت تعمیر نداشتند و ۴۳۳ واحد تعمیری بودند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با این توضیح که منتظر تامین اعتبار نماندیم و معطل بروکراسی‌های اداری نشدیم، ادامه داد: با اعتبارات در اختیار با سرعت کار بازسازی منازل مسکونی خسارت دیده را آغاز کردیم.

حسینی از صدور پروانه ساخت و نظارت‌های رایگان برای واحدهای مسکونی خسارت دیده خبر داد و تصریح کرد: همچنین دو هزار تن سیمان رایگان به بنیاد مسکن تخصیص یافته و تاکنون ۲۲ هزار پاکت ( هزار تن) سیمان رایگان بین واحدهای مسکونی خسارت دیده توزیع شد.

عناوین برگزیده