تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۹
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۱۴۹۲۳۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
رئیس سازمان صمت استان اردبیل:

مطالعه پهنه های معدنی مس و آهن در مسیر نیر به زرج آباد کوثر امسال به اتمام می رسد

می متالز - جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح های تولیدی و سرمایه گذاری شهرستان نیرو ایجاد پهنه های معدنی با حضور رئیس سازمان صمت استان اردبیل درمحل فرمانداری تشکیل شد.
مطالعه پهنه های معدنی مس و آهن در مسیر نیر به زرج آباد کوثر امسال به اتمام می رسد

به گزارش می متالز، دراین جلسه صادقی رئیس سازمان صمت استان اردبیل از رفع موانع و مشکلات طرح های مشکل داردر شهرک های صنعتی  شهرستان نیر خبر داد و گفت: استان اردبیل در بحث اجرای طرح های صنعتی گام موثری برداشته و در بحث صنعت 100درصد سهم خود را از تسهیلات جذب کرده است

صادقی به رسیدگی طرح های مشکل داری که دارای پروانه هستند، اشاره کرد و افزود: این طرح ها در شهرستان نیر احصا شده و پس از بررسی موانع و مشکلات آنها برای رفع این موانع اقدام خواهد شد.

وی از مطالعه پهنه های معدنی مس و آهن در مسیر نیر زرج آباد کوثر خبر داد و گفت: عملیات مطالعه این پهنه ها تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

دراین جلسه اقبالی فرماندار نیر هم از اجرای فاز دوم ناحیه صنعتی نیر و ایجاد شهرک صنعتی بخش کورائیم خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اولویت های توسعه شهرستان رفع موانع و مشکلات طرح های راکد و دارای مشکل میباشد که امید است با نظارت رئیس سازمان صمت استان این موانع حل و رفع شود.

عناوین برگزیده