تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۲
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۱۴۹۳۸۳
سرویس خبر : انرژی

ورشکستگی، یک چهارم تولید نفت آمریکا را در ۲۰۲۱ از بین می‌برد

می متالز - تولید نفت ساحلی آمریکا به خاطر ورشکستگی شرکتهای نفت این کشور ۲۵ درصد تا پایان ۲۰۲۱ کاهش می‌یابد.
ورشکستگی، یک چهارم تولید نفت آمریکا را در ۲۰۲۱ از بین می‌برد

به گزارش می متالز، تحلیل‌های ریستاد انرژی نشان می‌دهد تولید نفت ساحلی توسط شرکت‌هایی که طی دو سال گذشته در آمریکا اعلام ورشکستگی کرده‌اند، حدود ۲۵ درصد تا پایان ۲۰۲۱ نسبت به سطح فعلی تولید کاهش می‌یابد که معادل ۲۰۰ هزار بشکه در روز است.

تولید نفت در شرکت‌هایی که در منطقه ایگل فورد و باکن اعلام ورشکستگی کرده‌اند، به شدت کاهش یافته و به حدود ۴۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است. اپراتورهای مستقر در حوزه پرمین هم که در حال تغییر ساختار هستند، تنها ۸۰ هزار بشکه در روز تولید دارند.

حدود ۸۰۰ هزار بشکه در روز از تولید نفت ساحلی آمریکا توسط شرکت های اکتشاف و تولید صورت می گیرد که طی ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ اعلام ورشکستگی کرده‌اند. تخمین زده می‌شود تولید از طرف این گروه از شرکت ها تا پایان ۲۰۲۱ تا ۶۰۰ هزار بشکه در روز کاهش یابد.

اطلاعات به دست آمده است از درآمد شرکت‌های نفت آمریکا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نشان می‌دهد تولیدکنندگانی که هنوز فعال هستند قصد دارند همین سطح تولید خود را در سال آینده میلادی حفظ کنند. بنابراین احتمالا شاهد ۸۰ هزار تا ۱۲۰ هزار بشکه در روز رشد تولید تا پایان ۲۰۲۱ خواهیم بود.

آرتم آبراموف، سرپرست تحقیقات شیل در ریستاد انرژی می‌گوید:«ورشکستگی ها کل صنعت نفت را تحت تاثیر قرار داده است. کاهش تولید از طرف شرکت‌هایی که طی دو سال گذشته اعلام ورشکستگی کرده‌اند، رشد صنعت نفت آمریکا را تا پایان ۲۰۲۱ کند می‌کند».

عناوین برگزیده