تاریخ: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۱
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۱۴۹۴۳۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
توسط دبیر کارگروه تنظیم بازار:

رویه ثبت اطلاعات محصولات فولادی در سامانه جامع تجارت ابلاغ شد

می متالز - دبیر کارگروه تنظیم بازار طی بخشنامه‌ای رویه ثبت اطلاعات مقاطع طویل فولادی در سامانه جامع تجارت را ابلاغ کرد.
رویه ثبت اطلاعات محصولات فولادی در سامانه جامع تجارت ابلاغ شد

به گزارش می متالز، عباس قبادی دبیر کارگروه تنظیم بازار طی بخشنامه‌ای رویه ثبت اطلاعات مقاطع طویل فولادی در سامانه جامع تجارت را به کلیه فعالان تجاری توزیع و فروش مقاطع طویل فولادی ابلاغ کرد.

بر این اساس با عنایت به ابلاغ شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد در ۲۸ آبان از سوی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و در راستای اجرای بند ۱۶ از این شیوه نامه و همچنین بند ۱۱ از مصوبات جلسه کارگروه تنظیم بازار ابلاغی طی نامه ۶ تیر، همانگونه که تولیدکنندگان شمش و اسلب فولادی طی ابلاغیه ۲ شهریور و تولیدکنندگان مقاطع تحویل فولادی طی ابلاغیه ۲۸ مهر مشمول ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت شده‌اند، کلیه فعالین تجاری در زمینه توزیع و فروش مقاطع طویل فولادی شامل انواع میله، میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی، سپری، تسمه و مفتول فولادی نیز مکلفند از یک دی ماه اطلاعات موجودی اولیه، فروش، صادرات، مصرف و ورود و خروج به / از انبار کالاهای مذکور را صرفاً طبق رویه پیوست در سامانه جامع تجارت www.ntsw.ir ثبت کنند.

از این پس عملکرد فعالین طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه های فوق ارزیابی شده و سهمیه خرید این محصولات برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی متناسب با عملکرد آنها تعیین خواهد شد. چنانچه اشخاصی نسبت به ثبت اطلاعات به این ابلاغیه اقدام نکرده و یا اطلاعات صحیح را در سامانه درج نکنند به عنوان توزیع و فروش خارج از شبکه به نهادهای نظارتی و قضایی معرفی می‌شوند. مستند و فیلم های آموزشی مورد نیاز در صفحه سامانه جامع تجارت کانال اطلاع رسانی و آموزش و آدرس foolad_ntsw_ir موجود است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده