تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۹
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۱۴۹۴۵۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد هرمزگان لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را کسب کرد

می متالز - همایش سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایش‌های رایزن تهران که با حضور مسوولین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از تولیدکنندگان و صنایع کشور برگزار شد، از فرزاد ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دلیل انجام اقدامات موثر و شایسته در جهت رضایتمندی مشتری تقدیر به عمل آمد.
فولاد هرمزگان لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را کسب کرد

به گزارش می متالز، میثم چعبی، رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش اظهار داشت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کسب رضایت حداکثری مشتری است.

وی تاکید کرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آن‌ها است که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظرسنجی و همچنین برگزاری همایش‌ها و جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می‌پذیرد.

رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان عنوان کرد: استراتژی‌ها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که می‌توان از انجام نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آن‌ها در راستای سیاست‌گذاری‌های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن‌ها نام برد.

لازم به ذکر است که فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو ISO10004 را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب کند.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!