تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۱۵۰۴۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دستورکار هفته آینده کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰:

درآمدهای نفتی پیشنهادی لایحه و گزارش درآمدهای ارزی روز شنبه بررسی می‌شود

می متالز - دستورکار کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ طی هفته آینده مشخص شد.
درآمدهای نفتی پیشنهادی لایحه و گزارش درآمدهای ارزی روز شنبه بررسی می‌شود

به گزارش می متالز،  کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 امروز (3 دی ماه) اولین نشست خود را برای تدوین آیین نامه داخلی کمیسیون تشکیل دادند و از روز شنبه جاری جلسات خود را در دو نوبت آغاز می‌کنند. 


دستور کار جلسات این کمیسیون طی هفته آینده به شرح زیر است؛

اعضای کمیسیون تلفیق در روز شنبه(6 دی ماه) ارائه گزارش و بررسی چارچوب، جهت‌گیری‌ها و ویژگی‌های لایحه بودجه 1400، بررسی گزارش درآمدهای مالیاتی، بررسی گزارش واگذاری دارایی‌های مالی (اوراق)، بررسی گزارش فروش و درآمدهای نفتی پیشنهادی لایحه، بررسی گزارش درآمدهای ارزی پیش بینی شده در لایحه و رسیدگی به کلیات بودجه را در دستورکار خود دارند.

همچنین اعضای این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه ادامه رسیدگی به کلیات بودجه و رسیدگی به جداول درآمدی را در برنامه کاری دارند و در روز دوشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر ادامه رسیدگی به جداول درآمدی لایحه بودجه 1400 را در دستور دارند. اعضای کمیسیون در روز سه شنبه هم بخش درآمدی تبصره‌های (1)، (2)، (3)، (4) و (5) را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

دستور کار کمیسیون تلفیق در روز چهارشنبه دهم دی ماه ادامه رسیدگی به بخش درآمدی تبصره‌های (6)، (7)، (8)، (9)، (10) و (11) است و در روز پنجشنبه  ادامه رسیدگی به بخش درآمدی تبصره (12) را در برنامه کاری خود دارند.

عناوین برگزیده