تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۵
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۱۵۰۷۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
با۱۰ میلیارد ریال اعتبار؛

جایگاه مدیریت پسماند مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل به بهره برداری رسید

می متالز - مدیرعامل مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل از بهره برداری جایگاه مدیریت پسماند این مجتمع صنعتی با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
جایگاه مدیریت پسماند مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل به بهره برداری رسید

به گزارش می متالز، احمد خوروش گفت: عملیات عمرانی احداث پروژه بهبود جایگاه پسماند مجتمع فولاد کویر،  با هدف ارتقای شاخص های زیست محیطی مجتمع و در راستای تحقق اهداف ساختار مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل، خرداد ماه امسال آغاز شد و طی پنج ماه به بهره برداری رسید.

مدیرعامل مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل افزود: در این پروژه مساحت جایگاه پسماند مجتمع از ۶۱۶ متر مربع به یک هزار و ۲۷۶ متر مربع وسعت یافته است و با بهره برداری از این پروژه تمام پسماندهای صنعتی در فضایی استاندارد و محافظت شده نگهداری و بدون پرت محیطی به صورت مکانیزه از محیط خارج می شود و در اختیار صنایع پایین دستی قرار می گیرد.

خوروش در ادامه بیان داشت: عملیات عمرانی این پروژه شامل حفاری، خاکبرداری، کف سازی، بتن ریزی، اجرای دیوار بتنی و احداث رمپ ورودی است و برای اجرای آن بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

پروژه جایگاه پسماند مجتمع فولاد کویر با ظرفیت، دو هزار متر مکعب در فضایی به وسعت یک هزار و ۲۷۶ متر مربع احداث شده است.

آیین بهره برداری از این پروژه با حضور رئیس اداره محیط زیست شهرستان آران و بیدگل، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، معتمدان محلی و مدیران مجتمع فولاد کویر برگزار شد.

عناوین برگزیده