تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۴۶۳۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد:

لزوم توانمند سازی آران و بیدگل در حوزه صنایع پایین دستی فولاد

می متالز - فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر لزوم توانمند سازی این شهرستان در حوزه صنایع پایین دستی صنعت فولاد تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، علی اکبر رضایی در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد کویر گفت: در دوره‌ای که کشور مورد هجمه‌ی تحریم‌های ظالمانه‌ی دشمن قرار گرفته است، فعالیت مجتمع فولاد کویر غرور آفرین و شایسته تقدیر است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه سرمایه گذاری فولاد کویر در آران و بیدگل با خلاقیت، ابتکار و ریسک بسیار بالا انجام شده است، گفت: وظیفه شرعی و قانونی ماست که از تولید کنندگان و کار آفرینان که مجاهدان عرصه اقتصادی هستند و کشور را از سقوط و چالش‌های جدی نجات می‌دهند حمایت کنیم.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در برخی از کانال‌های مجازی در خصوص توسعه مجتمع فولاد کویر اظهار داشت: در این خصوص مدیران و مدعیان محیط زیست باید رودررو دغدغه‌ها و مسایل خود را مطرح کنند و طبیعتا هر کس ادله‌ی قوی تری داشت آن قابل پذیرش خواهد بود.

رضایی تاکید کرد: با توجه به آنچه من دیدم و آنچه در خصوص فعالیت‌های مجتمع فولاد کویر گفته می‌شود، می‌پذیرم که این مجموعه به دنبال یک صنعت پاک، سالم، مدرن و کم هزینه است، ولی در بحث‌های کارشناسی و تخصصی‌تر باید کارشناسان متخصص نظر دهند.

فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر لزوم توانمند سازی منطقه در حوزه صنایع پایین دستی فولاد، تصریح کرد: مراکز علمی و فنی همچون دانشگاه علمی کاربردی، فنی و حرفه و مراکز کارافرینی می‌توانند فرصت‌های خوبی را جهت توانمند سازی و آموزش و مهارت اندوزی در این صنعت فراهم کنند.

رضایی با تقدیر از اقدامات انجام شده‌ی سالیان اخیر این مجتمع در حوزه اجتماعی بر لزوم شناخت اولویت‌های شهرستان و بلند نظری و دور اندیشی در حوزه انجام فعالیت‌های مسوولانه‌ی اجتماعی تاکید کرد.

وی خاظرنشان کرد: حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان وظیفه شرعی و قانونی ما به عنوان مسوول و یک شخصیت حقوقی است.

فرماندار آران و بیدگل در این بازدید به همراهی معاون عمرانی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، روسای ادارات حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی از خطوط تولید مجتمع فولاد کویر، فاز‌های توسعه و تصفیه خانه تکمیلی در حال احداث این مجتمع بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری شبستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده