تاریخ: ۰۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۱۵۰۹۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کمیسیون ویژه جهش تولید طی این هفته بررسی می‌کند:

طرح اصلاح موادی از قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار با حضور مسوولان دولتی و بخش خصوصی

می متالز - کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید طی این هفته بررسی طرح اصلاح موادی از قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار را با حضور وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی، صمت، دادگستری، بانک مرکزی، دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس، اتاق های ایران و تعاون و اصناف را در دستور کار دارد.
طرح اصلاح موادی از قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار با حضور مسوولان دولتی و بخش خصوصی

به گزارش می متالز، کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی طی هفته جاری در روزهای یکشنبه و دوشنبه (7 و 8 دی ماه) جلسه دارد.

این کمیسیون روز یکشنبه از ساعت 15 تا 17 عصر ضمن بررسی طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار، به بررسی طرح اصلاح موادی از قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار با حضور وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی، صمت، دادگستری، بانک مرکزی، دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اتاق های ایران و تعاون و اصناف خواهد پرداخت.

همچنین کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی روز دوشنبه صبح از ساعت 8 تا 10 رسیدگی به اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی را در بخش کشاورزی با حضور وزارتخانه های امور اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی، سازمان خصوصی‌سازی، دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق تعاون و اتاق ایران را در دستور کار دارد.

عناوین برگزیده