تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۸
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۱۵۱۰۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عملکرد این بانک در پایان سال، منجر به چه میزان سود خالص می‌شود:

"وتجارت" و افزایش مازاد درآمد‌های ناشی از فعالیت‌های بانکداری

می متالز - مازاد درآمد‌های عملیات بانکداری بانک تجارت در آذرماه بیش از ۸.۹۷۳ میلیارد ریال بوده که همچنان پوشش مناسبی نسبت به ۴۰.۶۸۵ میلیارد ریال مازاد درآمد‌های ۹ماهه نخست سال به شمار می‌رود.
"وتجارت" و افزایش مازاد درآمد‌های ناشی از فعالیت‌های بانکداری

سهامداران نسبت به صحت گزارشات عملکرد ماهانه بانک‌ها حساس باشند

به گزارش می متالز، افشای گزارش‌های ماهانه بانک‌ها و تفاوت‌های این گزارش‌ها با صورت‌های مالی میاندوره‌ای به ویژه صورت‌های مالی ۶ماهه از اصلی‌ترین دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و کارشناسان بازارسرمایه است.

به عنوان مثال در حالی که صورت‌های مالی ۶ ماهه بانک تجارت فعالیت‌های بانکداری این بانک حاکی از کسری بیش از ۱.۸۹۳میلیارد ریال بود، گزارش عملکرد ماهانه این شرکت در پایان ۶ماهه نخست مازاد درآمد‌های ۲۲.۶۷۵ میلیارد ریالی را نشان می‌دهد.

سهامداران نسبت به صحت گزارشات عملکرد ماهانه بانک‌ها حساس باشند

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود مازاد درآمد‌های عملیات بانکداری بانک تجارت در آذرماه بیش از ۸.۹۷۳ میلیارد ریال بوده که همچنان پوشش مناسبی نسبت به ۴۰.۶۸۵ میلیارد ریال مازاد درآمد‌های ۹ماهه نخست سال به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است، علیرغم شناسایی مازاد درآمد‌های مناسب این بانک در سال مالی گذشته و ۶ماهه نخست سال جاری، افزایش چشمگیر هزینه‌ها تا حدود زیادی این افزایش درآمد‌ها را خنثی کرد و می‌بایست دید تا پایان سال عملکرد این بانک بزرگ کشور منجر به چه سود خالص خواهد شد.

عناوین برگزیده