تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۱۵۱۱۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد 36 درصدی صدور و تمدید پروانه کسب صنفی در چهارمحال و بختیاری

می متالز - رئیس اداره اصناف و تشکل های صنفی سازمان صمت استان گفت: امسال صدور و تمدید پروانه کسب صنفی در چهارمحال و بختیاری 36 درصد رشد یافته است.
رشد 36 درصدی صدور و تمدید پروانه کسب صنفی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش می متالز، رحمت اله صفری افزود: امسال تاکنون نزدیک به پنج هزار پروانه کسب صنفی در استان صادر یا تمدید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 36 درصد رشد داشته است.

صفری با بیان اینکه در نه ماهه سال گذشته سه هزار و 605 پروانه کسب در استان صادر یا تمدید شده است، اعلام کرد: متقاضیان دریافت پروانه کسب از هر یک از اتحادیه های صنفی میتوانند با مراجعه به سامانه ایرانیان اصناف، رسته دلخواه خود را انتخاب کرده و پس از مطالعه آئین نامه صدور پروانه کسب، با تکمیل فرم اطلاعات درج شده در سامانه، تقاضای خود را از طریق سایت به اتحادیه مربوطه ارائه داده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی تصریح کرد: اتحادیه های صنفی پس از دریافت اطلاعات مربوط به متقاضی دریافت پروانه کسب اقدامات بعدی از قبیل بررسی تقاضا، اعزام بازرس، صدور استعلام و پروانه کسب را مطابق با قانون نظام صنفی انجام خواهند داد.

صفری افزود: متقاضی میتواندبا مراجعه به سامانه ir.iranianasnaf.www و درج کد رهگیری مربوطه در جریان فرآیند پرونده صنفی خود در اتحادیه قرار گیرد.

عناوین برگزیده