تاریخ: ۰۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۵
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۱۵۱۲۰۹

تزریق ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن اردبیل

می متالز - استاندار اردبیل گفت: طی امسال یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق شده است.
تزریق ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن اردبیل

به گزارش می متالز، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت راه‌آهن اردبیل - میانه گفت: در راستای توسعه پروژه‌های رهاسازی و نیز اتمام پروژه راه‌آهن اردبیل به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم استان برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتمام این پروژه در موعد مقرر در دستور کار است که با تزریق اعتبارات محقق شود.

او با اشاره به این که خوشبختانه با داشتن تجهیزات پیشرفته اجرای این پروژه با سرعت مطلوبی در حال اجراست ادامه داد: طی امسال یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق شده است که توانسته در تسریع اجرایی پروژه مثمرثمر باشد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: استفاده از جرثقیل پنل‌گذار در داخل کشور نیز برای نخستین بار در اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفته است که بدون شک در تحول‌آفرینی صنعت ریل‌گذاری راه‌آهن می‌تواند نقش شایانی ایفا کند و سرعت ریل‌گذاری را به صورت قابل توجهی افزایش دهد.

بهنام جو تصریح کرد: هیچ مشکلی در تأمین اعتبارات و اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه نداریم و به همین منظور طی امسال یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق شده است که انتظار می‌رود این پروژه در زمان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

او در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های آبیاری مدرن در استان نیز گفت: ۱۳ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین بهره‌برداری شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که این موضوع در توسعه حوزه کشاورزی استان نقش شایانی دارد.

عناوین برگزیده