تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۹
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۱۵۱۸۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

ثبت رکورد جدید تولید روزانه آهن اسفنجی در مجتمع فولاد میانه

می متالز - امین امرائی ، مدیر مجتمع فولاد میانه از ثبت رکورد جدید تولید روزانه آهن اسفنجی در سال جهش تولید خبر داد.
ثبت رکورد جدید تولید روزانه آهن اسفنجی در مجتمع فولاد میانه

به گزارش می متالز، رکورد تولید روزانه مجتمع فولاد میانه به رغم محدودیت ها، در تاریخ ۳۰ آذر ماه ۹۹ به میزان ۲ هزار و ۷۵۸ تن شکسته شد.

دکتر امرائی، مدیر مجتمع فولاد میانه با اعلام این خبر اظهار داشت: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی و حضور حداقلی کارکنان، این مجتمع با تولید ۱۱۵ تن آهن اسفنجی در ساعت و مجموع ۲ هزار و ۷۵۸ تن در روز، موفق به ثبت رکورد جدید تولید روزانه با متالیزشین ۹۲ درصد شد.

وی در ادامه افزود: مجتمع فولاد میانه با کسب رکوردهای ساعتی ۱۱۲ تن و روزانه ۲۶۹۰ تن در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ۹۹ موفق به ثبت رکورد تولید آهن اسفنجی گردیده بود که با تولید ۱۱۵ تن در ساعت توانست رکورد تولید روزانه خود را در بین طرحهای هفتگانه فولادی به ۲ هزار و ۷۵۸ تن ارتقاء بخشد.

دکتر امرائی مدیر مجتمع فولاد میانه با قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان مجتمع، کسب این رکورد را نتیجه همت، تلاش و همدلی تک تک کارکنان دانست و با اشاره به محدودیت های ناشی از کاهش فشار گاز ورودی به مجتمع در فصل زمستان، بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای حل مشکلات موجود تاکید و خاطر نشان کرد: امیدواریم با استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود، بهبود فرایندها، مدیریت زمان تولید و کاهش توقفات و تأمین بموقع مواد اولیه مورد نیاز، «جهش تولید» به معنای واقعی در مجتمع فولاد میانه محقق گردیده و جایگاه این مجتمع در اقتصاد کشور بیش از پیش ارتقاء یابد.

گفتنی است که مجتمع فولاد میانه با تولید ۷۲ هزار و ۱۳۷ تن در فروردین ماه ۹۹

و با افزایش میزان تولید به ۷۸ هزار و ۸۵۱ تن در شهریور ماه ۹۹ و مجموع ۴۲۴ هزار و ۹۶۶ تن، موفق به ارتقاء میزان تولید و ثبت رکورد تولید ماهیانه در طی فروردین ماه ۹۹ و ۶ ماهه نخست سال ۹۹ در بین طرحهای هفتگانه فولادی شده است.

عناوین برگزیده