تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۱۵۲۱۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

توجه به آموزش های مهارتی، کاهش بیکاری را به همراه دارد

می متالز - جلسه هم اندیشی با حضور آرش اخوان طبسی مدیرکل استان،‌ حسین مصلی نژاد رییس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی استان، ایرج توکلی رئیس واحد آموزش در صنایع، بهرامی مدیر عامل شرکت سیمان اصفهان و جمعی از مشاورین و مسوولین شرکت با هدف تبیین واحد آموزش شرکت سیمان اصفهان و برنامه های آموزشی اجرا شده در حوزه مهارتی برگزار گردید.
توجه به آموزش های مهارتی، کاهش بیکاری را به همراه دارد

به گزارش می متالز، در این جلسه مدیر کل آموزش و فنی و حرفه ای استان اصفهان، ضمن تشریح جایگاه سازمان در ارائه آموزش های مهارتی بیان داشت: توجه به آموزش های مهارتی، علاوه بر تولید با کیفیت و به کارگیری نیرو کار متخصص، کاهش بیکاری را نیز به همراه دارد.

اخوان طبسی در خصوص نگاه ویژه مدیران صنایع و صنوف به آموزش های مهارتی، تعامل و همکاری مستمر دو مجموعه، اهمیت مدارک مهارتی، پیاده سازی نظام آموزش دوگانه و صلاحیت حرفه ای و همچنین عملکرد اداره کل در بخش دولتی و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد، مطالبی را بیان نمود.

وی با تشریح طرح صلاحیت حرفه ای گفت: این طرح برای اولین بار در کشور و در استان اصفهان برای شرکت های مجتمع فولاد و ذوب آهن اصفهان اجرا شده است که در این طرح صلاحیت شغلی افراد در بخش های دانش، مهارت، اخلاق حرفه ای و توانائی جسمانی ارزیابی می شود و برای افرادی که نیاز به آموزش دارند بسته های آموزشی طراحی می گردد.

درادامه بهرامی مدیر عامل شرکت سیمان اصفهان با اشاره به اهمیت و حفظ سرمایه انسانی افزود: آموزش به عنوان یکی از بارزترین و ضروری ترین عامل حفظ و ارتقای سرمایه انسانی است.

مدیر عامل شرکت سیمان اصفهان در این جلسه به تشریح عملکرد آموزشی و عناوین آموزش های اجرا شده پرداخت و گفت: آموزش موجب افزایش بهره وری، توسعه مهارت آموزی و اشتغال جامعه می شود.

در پایان پروانه فعالیت مرکز آموزش جوارکارگاهی به مدیر آموزش شرکت سیمان اصفهان اعطا گردید.

عناوین برگزیده