تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۵۲۵۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آیا سود فولاژ افزایش یافت؟

می متالز - شرکت فولاد آلیاژی ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ حسابرسی شده، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۱۳۰ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم ۹۰۰ ریال اعلام شده بود، افزایش ۲۳۰ ریالی را نشان می‌دهد.
آیا سود فولاژ افزایش یافت؟

به گزارش می متالز، شرکت فولاد آلیاژی ایران با سرمایه ثبت شده ۶ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت فولاد آلیاژی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۶ هزار و ۷۸۰ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۱۳۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۵۳ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت فولاد آلیاژی ایران، افزایش ۲۳۰ ریالی در سود هر سهم مشاهده می شود. بر این اساس در گزارش حسابررسی نشده سود هر سهم ۹۰۰ ریال و سود خالص ۵ هزار و ۶۶۴ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال اعلام شده است.

"فولاژ" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲ هزار و ۶۷۶ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۴۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت فولاد آلیاژی ایران در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، سود هر سهم را با افزایش ۱۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته، یک هزار و ۲۰۶ ریال و سود خالص را ۷ هزار و ۲۳۶ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال اعلام کرده بود.

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده