تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۵۳
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۱۵۳۱۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
۳۲۳ ریال سود هر سهم در نیمه نخست سال مالی بدست آمد:

تاثیر واگذاری‌های ۴شرکت بر درآمدهای "ونفت"

می متالز - سود سهام شرکت در این دوره زمانی ۳۳ میلیارد ریال بوده که با توجه به ماهیت سرمایه‌گذاری شرکت، بخش اصلی سود سهام شرکت در سه‌ماهه پایانی سال مالی آن شناسایی می‌شود.
تاثیر واگذاری‌های ۴شرکت بر درآمدهای "ونفت"

۳۲۳ ریال سود هر سهم

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت که با نماد "ونفت" در بازار سرمایه پذیرش شده در دوره ۶‌ماهه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی‌شده موفق به کسب سود ۳۲۳ ریالی به ازای هر سهم شده که این سود نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۶۲ درصدی را نشان می‌دهد.

۳۲۳ ریال سود هر سهم

نگاهی به درآمدها از واگذاری‌های ۴شرکت

جمع درآمد‌های این شرکت در این دوره به ۶۳۵ میلیارد ریال رسیده که بخش اعظم این درآمد‌ها بابت سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها به مبلغ ۵۹۹ میلیارد ریال بوده و عمدتا بابت واگذاری سهام شرکت‌های «پالایش نفت اصفهان»، «گروه بهمن»، «سیمان خوزستان» و «نفت و گاز و پتروشیمی تامین» بوده است.

سود سهام شرکت در این دوره زمانی ۳۳ میلیارد ریال بوده که با توجه به ماهیت سرمایه‌گذاری شرکت، بخش اصلی سود سهام شرکت در سه‌ماهه پایانی سال مالی آن شناسایی می‌شود.

در این دوره شرکت ۱.۰۲۰ میلیارد ریال فروش سهام و ۱.۰۹۴ میلیارد ریال خرید سهام در بازار سرمایه را داشته است.

از جمله شرکت‌های اصلی زیرمجموعه غیربورسی این شرکت که بخش مهمی از سودآوری و درآمدزایی این شرکت را به خود اختصاص داده اند می‌توان به مالکیت ۴۹ درصد سهام سرمایه گذاری نفت قشم، ۹۸ درصد مالکیت سهام شرکت سوخت‌رسانی و خدمات فرودگاهی اوج و همچنین ۱۰۰ درصد از سهام شرکت بازرگانی نیک نفت اشاره کرد.

عناوین برگزیده