تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۵
بازدید: ۷۵
کد خبر: ۱۵۳۷۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

ایجاد اشتغال برای چهارمیلیون بیکار جدی ترین دغدغه مجلس است

می متالز - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حمایت از خلق و تولید ثروت در کشور را مهمترین رسالت مسوولان و دست‌اندرکاران دانست و گفت: وجود اقتصاد دلالی از جمله چالش‌های موجود در خصوص مدیریت اقتصادی به ویژه بهره‌مندی درست از ظرفیت تولید فولاد در کشور است.
ایجاد اشتغال برای چهارمیلیون بیکار جدی ترین دغدغه مجلس است

به گزارش می متالز، علی نیکزاد در حاشیه بازدید از صنایع اردکان، در گفت‌وگو با خبرنگاران، تصمیم‌گیری در مورد زیرساخت‌های ریلی، شهرک جدید اردکان، توسعه راه سازی و ساماندهی فاضلاب را از جمله برنامه های خود در  شهرستان اردکان دانست و اظهار کرد: توسعه بیش از پیش کشور به عزمی جهادی و اراده‌ای جهادی نیاز دارد.

وی با بیان این‌که یک سی ام تولیدات فولاد کشور مختص اردکان است، افزود: در کشور بالغ بر ۳۰ میلیون تن فولاد تولید می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حمایت از خلق و تولید ثروت در کشور را مهمترین رسالت مسوولان و دست‌اندرکاران دانست و گفت: محوریت صادرات بعد از تأمین نیازهای داخلی نقش مهمی در رشد توسعه و عمرانی کشور ایفا می‌کند و این مهم باید در اولویت حمایت از تولید ثروت قرار گیرد.

نیکزاد ایجاد اشتغال پایدار برای چهار میلیون بیکار موجود در کشور را جدی‌ترین دغدغه مجلس شورای اسلامی عنوان و تصریح کرد: تولید ثروت و قدرت لازمه ایجاد اشتغال پایدار در کشور است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه توسعه ایران اسلامی، گفت: وجود اقتصاد دلالی از جمله چالش‌های موجود در خصوص مدیریت اقتصادی به ویژه بهره مندی درست از ظرفیت تولید فولاد در کشور است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اقتصاد دلالی مانع توسعه اقتصادی و در حوزه‌های مختلف می‌شود و هرچه سریعتر باید برای ساماندهی این مهم برنامه ریزی شود.

نیکزاد تولید ۱۵ میلیون تن فولاد مازاد نیاز کشور را از جمله ظرفیت‌های موجود اقتصادی در ایران دانست و بیان کرد: برخورد منطقی با صنعت فولاد لازم و ضروری است.

عناوین برگزیده