تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۱۵۴۰۳۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

اهدای 608 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سیرجانی

می متالز - با کمک شرکت‌های توسعه‌ آهن و فولاد و گهرعمران سیرجان 608 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان شهرستان سیرجان اهدا شد.
اهدای 608 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سیرجانی

به گزارش می متالز، در راستای همکاری شرکت‌های صنعتی و معدنی با جامعه دانش‌آموزی و آموزش و پرورش سیرجان و استمرار آموزش دانش‌آموزان و حضور آنها در آموزش‌های مجازی؛ امروز 608  دستگاه تبلت به ارزش 20 میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت شهرستان سیرجان اهداء شد.

اکبر محیاپور رئیس اداره آموزش و پرورش سیرجان در این مراسم گفت: در سال تحصیلی جاری 4 هزار دانش‌آموز فاقد امکانات تحصیل در فضای مجازی بودند که تاکنون یک‌هزار و 600 نفر تبلت یا گوشی همراه با کمک خیران و شرکت‌های صنعتی و معدنی دریافت کردند و یک‌هزار 500 نفر دانش‌آموز هنوز نیازمند امکانات تحصیل در فضای آموزشی هستند.

عباس ضیاء معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شهرستان سیرجان از شهرستان‌های موفق استان و کشور در حمایت‌های خیران در همه زمینه‌ها است و ما در حال حاضر 76 هزار دانش‌آموز فاقد امکانات تحصیل در فضای مجازی داریم که نیازمند حمایت  نیکوکاران و خیران برای رفع مشکل آنها هستیم.

 اسفندیارپور معاون شرکت توسعه و آهن و فولاد سیرجان و یزدانی مدیرعامل شرکت گهرعمران هم در حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌بضاعت شهرستان سیرجان ضمن اشاره به موفقیت‌های این شرکت‌ها در عرصۀ تولید کشور، از حمایت‌ها و مساعدت‌های خداپسندانه و پیشتازبودن این شرکت در امر مسئولیت‌های اجتماعی در مقاطع سخن گفتند و عنوان کردند: این شرکت‌ها همواره در حوادث غیرمترقبه و نیز تأمین رایگان اکسیژن بیمارستان‌ها به حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و دیگر آسیب‌دیدگان پرداختند و با تأمین تجهیزات موردنیاز سیستم بهداشت و درمان شهرستان، نمونۀ ای قابل‌ارائه‌ای از تعهد و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را ارائه دادند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان هم با یادآوری کمک‌ها به دانش‌آموزان کم‌بضاعت در سال‌های اخیر، از مدیریت شرکت توسعه آهن و فولاد و گهر عمران جهت همدلی و مشارکت در رفع نیاز دانش‌آموزان کم‌برخوردار به ابزارهای آموزشی به‌ویژه تبلت دانش‌آموزی تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: کلیدخوردن این سنت حسنه کافی بود تا هر کس در هر جایگاهی در قالب فعالیت‌های نوعدوستانه برای هموار کردن مسیر علم‌آموزی نونهالان و نوجوانان دیارش بکوشد.

سهراب بهاءالدینی فرماندار سیرجان نیز جاری شدن سنت حسنه اهدای تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند را موجب رفع مشکلات آموزشی آنها دانست و عنوان کرد: این سنت حسنه، گامی برای اتخاذ تدابیر لازم در این حوزه است تا آینده‌سازان دیارمان از درس و مدرسه بی‌بهره نمانند و رودخانه جاری علم آموزشی از حرکت باز نایستد.

وی افزود: برای رفع کمبود یک‌هزار و 400 دستگاه تبلت نیز کمک‌های لازم را جمع‌آوری و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهیم تا تمامی دانش‌آموزان در سطح شهرستان از حضور در فضای مجازی برای کسب علم و دانش بهره‌مند شوند.

اهدای 608 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سیرجانی

عناوین برگزیده