تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۱۵۴۳۳۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تقدیر امام جمعه خمیر از مشارکت اجتماعی سیمان هرمزگان

می متالز - امام جمعه بندرخمیر از مشارکت اجتماعی سیمان هرمزگان در زمینه‌های مختلف توسعه‌ای در شهرستان بندرخمیر تقدیر کرد.
تقدیر امام جمعه خمیر از مشارکت اجتماعی سیمان هرمزگان

به گزارش می متالز، مهدی باشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان با حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در دفتر امامت جمعه دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار امام جمعه شهرستان خمیر ضمن تشکر از زحمات مجموعه شرکت سیمان هرمزگان اظهار داشت:  یکی از مجموعه های صنعتی که حضور فعال و پررنگ در عرصه‌های اجتماعی شهرستان خمیر حضور دارد، شرکت سیمان هرمزگان است.

 وی افزود: با جرات می توان بیان کرد که مجموعه شرکت سیمان هرمزگان یک مجموعه  فعال و اثر گذار در فعالیت های اجتماعی فرهنگی و ورزشی در شهرستان خمیر است و الگویی برای دیگر صنایع در زمینه مشارکت همه‌جانبه در امور پیرامون خود بشمار می‌رود.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان این که همکاری صنایع در رفع مشکلات مردم ساکن در مناطق همجوار آنها می‌تواند یک همدلی و وفاق در جامعه و احساس مطلوب در وجود مردم خلق کند، عنوان داشت: انتظار این است که دیگر صنایع نیز به جد در این زمینه مشارکت داشته باشند.

مهدی باشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان نیز در این دیدار ضمن تشریح عملکرد مجموعه شرکت سیمان عنوان کرد: تمامی فعالیت‌های شرکت سیمان در تمامی ابعاد در مسیر خدمات دهی به مردم است و این مجموعه تلاش خود را در این زمینه مضاعف کرده است.

وی گفت: در حوزه مسوولیت اجتماعی در همه زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی تا حد امکان رسالت خویش را انجام خواهیم داد.

 در پایان امام جمعه شهرستان بندرخمیر با اهدای لوح سپاس از خدمات و فعالیت های مدیر عامل شرکت سیمان هرمزگان تقدیر و قدردانی کرد.

عناوین برگزیده