تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۱۵۴۶۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صدور 165فقره جواز تاسیس صنعتی در 9 ماهه سال 99 در استان بوشهر

می متالز - رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت: در 9 ماهه سال 99 تعداد 165 فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری 17 هزار و 653 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 4812 نفر در استان بوشهر صادر شده است.
صدور 165فقره جواز تاسیس صنعتی در 9 ماهه سال 99 در استان بوشهر

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی افزود: این تعداد (165فقره) جواز تاسیس صنعتی صادر شده در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 40 درصد رشد ، پیش بینی سرمایه 110درصد رشد و اشتغال 105درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: طبق وضعیت موجود تا پایان آذرماه سال 99 تعداد 589 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 212 هزار و 116 میلیارد ریال و اشتغال 19997 نفر صادرشده است که بیش از 13 درصد این تعداد دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد می باشند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اقدامات جهش تولید عنوان کرد: اعطای تسهیلات برای تکمیل طرح های صنعتی با 30درصد پیشرفت فیزیکی به بالا در مناطق محروم و کم برخورداردر استان از جمله اولویت های مهم این سازمان می باشد.

حسینی در این راستا اعلام کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و تامین منابع مالی وزارت صمت در خصوص اصلاح تفاهم نامه برنامه تولید اشتغال (بند الف تبصره18 قانون بودجه کشور) به منظور جذب حداکثری منابع این برنامه جهت پرداخت تسهیلات تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی در مناطق محروم و کم برخوردار، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به ثبت اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.

عناوین برگزیده