تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۰
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۱۵۵۴۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه:

استعفای رئیس سازمان بورس اقدام درستی بود/ اهرم فشار برای حمایت از بورس

می متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: یا رئیس سازمان بورس قدرت لازم را برای پیشبرد امور و اقدامات خود نداشت یا فاقد توانمندی لازم بود که فرقی با هم ندارد، در این حالت باید فرد قوی‌تر جایگزین شود و استعفا کار درستی بود که صورت گرفت.
استعفای رئیس سازمان بورس اقدام درستی بود/ اهرم فشار برای حمایت از بورس

استعفای رئیس سازمان بورس اقدام درستی بود

به گزارش می متالز، هومن عمیدی درباره استعفای رئیس سازمان بورس اظهار کرد: شرایط نابسامان بازار سرمایه به دلیل ناهماهنگی مسوولان سازمان بورس است.

وی افزود: قالیباف به عنوان نماینده سازمان بورس در جلسات هیئت دولت حضور داشت زمانی که مسوولی با این مقام نمی‌تواند جلوی برخی اقدامات را بگیرد یا هماهنگی لازم را انجام دهد به نظر استعفا منطقی‌ترین اقدام است.

کارشناس بازار سرمایه گفت: یا رئیس سازمان بورس قدرت لازم را برای پیشبرد امور و اقدامات خود نداشت یا فاقد توانمندی لازم بود که فرقی با هم ندارد، در این حالت باید فرد قوی‌تر جایگزین شود و استعفا کار درستی بود که صورت گرفت.

عمیدی با بیان اینکه بازاری که متولی نداشته باشد وضعیت آن سخت‌تر خواهد شد، گفت: اگر با استعفای رئیس سازمان بورس موافقت شود و بلافاصله جایگزینی برای این پست مشخص نشود قطعا شرایط بازار سخت‌تر خواهد شد.

وی گفت: این موضوع می تواند به عنوان یک اهرم فشار به وزیر اقتصاد و مسوولان برای حمایت و به عنوان نقطه عطفی برای بازار باشد.

عناوین برگزیده