تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۵۲
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۱۵۵۵۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یونسیان در گفت و گو با «مى متالز»:

تحریم «عظیمیان» اقدامى پوپولیستى است/ تحریم مبارکه حاکى از موفقیت این شرکت است

می متالز - مشاور رییس هیات عامل ایمیدرو در امور بومی سازی و ساخت داخل اظهار کرد: تحریم هاى گذشته تاثیرى بر فعالیت فولاد مبارکه نداشته به همین دلیل این بار آمریکا به سراغ اشخاص آمده و مهندس «حمیدرضا عظیمیان» را در لیست تحریم قرار داده است.
تحریم «عظیمیان» اقدامى پوپولیستى است/ تحریم مبارکه حاکى از موفقیت این شرکت است

به گزارش می متالز، حسن یونسیان مشاور رییس هیات عامل ایمیدرو در امور بومی سازی و ساخت داخل در گفت و گو با پایگاه خبری «مى متالز» با اشاره به تحریم فولاد مبارکه بیان کرد: چنین تحریم هایى تاثیر نداشته و مشکلى نخواهد داشت. درواقع این تحریم آخر که در واپسین روزهاى دولت ترامپ صورت گرفت صرفاً جهت اقدامى پوپولیستى است و اثرى نخواهد داشت.


وى ادامه داد: بى تردید این تحریم نشان از عملکرد خوب صنعت ایران دارد. تحریم هاى گذشته تاثیرى بر فعالیت فولاد مبارکه نداشته به همین دلیل این بار آمریکا به سراغ اشخاص آمده و مهندس عظیمیان را در لیست تحریم قرار داده است.

 

مشاور رییس هیات عامل ایمیدرو در امور بومی سازی و ساخت داخل تصریح کرد: فعالیت مجموعه مبارکه در بخش هاى صادرات، تجهیزات، تکنولوژى و.... نشان داد که تحریم ها بر این شرکت بی تاثیر است. آمریکا با چنین اقدامى بیش از گذشته آبروى خود را برده است.

 

یونسیان با اشاره به اینکه تحریم فولاد مبارکه براى چندمین بار است که اعمال می شود، بیان کرد: این اقدام و حرکت را باید اقدامى سیاسى و تبلیغاتى از سوى آمریکا دانست.

 
وى درباره تاثیر این اقدام بر صادرات فولاد مبارکه افزود: این موضوع بر صادرات نیز بی تاثیر است. خوشبختانه در یک سال گذشته نشان دادیم نه تنها تولید فولاد کاهش نیافته بلکه با رشد تولید مواجه شدیم. البته این موضوع تنها مختص به فولاد مبارکه نیست، تمامى شرکت هاى فولادى در یک سال گذشته با رشد همراه بودند.

 
به گفته یونسیان، عملکرد خوب مبارکه باعث شد تا بار دیگر آمریکا به سراغ این شرکت برود. 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده