تاریخ: ۲۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۳
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۱۵۵۸۰۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
فرماندار ورزقان:

نقش آفرینی بیشتر باشگاه مس ورزقان در مسائل فرهنگی ورزشی مورد انتظار است

می متالز - فرماندار ورزقان، باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان را ظرفیتی مهم برای شهرستان دانست و خواستار نقش آفرینی بهتر و بیشتر این باشگاه در مسائل فرهنگی و ورزشی شهرستان شد.
نقش آفرینی بیشتر باشگاه مس ورزقان در مسائل فرهنگی ورزشی مورد انتظار است

به گزارش می متالز، محمدباقر خانی در دیدار با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، با تاکید بر ظرفیت‌های این باشگاه خواستار نقش‌آفرینی بیش از پیش باشگاه مس ورزقان در مسائل شهرستان شد.
 
وی توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی را گامی مهم برای توسعه شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد: با احداث کمپ فرهنگی ورزشی مس ورزقان رونق اقتصادی، فرهنگی و ورزشی قابل توجهی در شهرستان صورت گیرد.
 
کافی مدیرعامل باشگاه مس ورزقان نیز از اهتمام این باشگاه برای تشکیل‌ تیم‌های پایه به ویژه تیم فوتسال 《ب》 باشگاه از جوانان بومی شهرستان ورزقان در آینده نزدیک خبر داد.
 
وی افزود: خوشبختانه با نگاه ویژه مدیریت ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران مشکلات پیرامون تیم فوتسال باشگاه رفع شده و مسائل اجرایی باشگاه روند روبه رشدی را آغاز کرده است.
 
معاونین مالی، فرهنگی، ورزشی و مدیر روابط عمومی باشگاه در این دیدار، کافی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان را همراهی می‌کردند.

عناوین برگزیده