تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۳
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۱۵۶۵۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشستی مشترک مطرح شد؛

استفاده از توانمندی‌های متقابل صندوق توسعه صنایع دریایی و بانک ملت برای توسعه/ تأکید بر گسترش همکاری‌ها

می متالز - نشست مشترک بررسی زمینه های استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متقابل صندوق توسعه صنایع دریایی و بانک ملت در دفتر رئیس منطقه یک، این بانک برگزار شد.
استفاده از توانمندی‌های متقابل صندوق توسعه صنایع دریایی و بانک ملت برای توسعه/ تأکید بر گسترش همکاری‌ها

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/189756/WhatsApp%20Image%202021-01-23%20at%2015.09.27.jpeg

به گزارش می متالز، در این جلسه که با حضور مدیران ارشد طرفین، برگزار شد، در مورد چگونگی تعامل بیشتر و استفاده توامان از توانمندی های یکدیگر بحث و گفتگو گردید.

در این نشست مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی بیان کرد: صندوق توسعه صنایع دریایی از بدو تاسیس همواره حمایت همه‏جانبه و ارائه خدمات به فعالان صنایع دریایی را در دستور کار خود قرار داده و به منظور دستیابی به نتایج بهتر، همراهی سایر نهادهای مالی را طلب نموده است.

رضوانی همچنین افزود: در این همراهی نهادهای مالی نیز علاوه بر دستیابی به بخشی از رسالت کاری خویش، در حوزه مسئولیت اجتماعی خویش نیز گام خواهند برداشت.

در ادامه ساسانیان، مدیر منطقه‏ ای بانک ملت گفت: همکاری با صندوق توسعه صنایع دریایی موجب مباهات است و بانک ملت در کنار وظایف و رسالت خویش، همواره در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خویش خواهان انجام هرگونه حمایت از تولید داخل و اشتغالزایی در مناطق محروم بوده است.

وی همچنین عنوان کرد: در چارچوب قوانین، مقررات و اختیارات قانونی بانک در کنار صندوق توسعه صنایع دریایی خواهیم بود و امیدواریم همکاری این دو نهاد مالی، اثرات ثمربخشی در بهبود وضعیت صنایع دریایی داشته باشد.

عناوین برگزیده