تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۴
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۱۵۶۷۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس اداره صمت دامغان خبر داد:

افتتاح 3 کارخانه با اشتغالزایی41 نفر در دامغان/ کلنگ‌زنی کارخانه فروسیلیسم امیریه با اشتغالزایی 400 نفر

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان از افتتاح 3 کارخانه با سرمایه گذاری بیش از 230 میلیارد ریالی و اشتغالزایی41 نفر همزمان با دهه فجر 99 در دامغان خبر داد.
افتتاح 3 کارخانه با اشتغالزایی41 نفر در دامغان/ کلنگ‌زنی کارخانه فروسیلیسم امیریه با اشتغالزایی 400 نفر

به گزارش می متالز، حمید صالحی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان بیان کرد: به منظور تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تنظیم بازار در دی‌ماه 99 حدود 260 تُن کالاهای اساسی توزیع شد.

وی به تشریح اقلام توزیع شده به منظور ایجاد تعادل در بازار پرداخت و گفت: 100 تُن تخم مرغ، 90 تُن گوشت مرغ گرم، 11 تُن شکر، 3500 حلب روغن جامد پنج کیلویی، 10 تُن برنج خارجی و 35 تُن روغن مایع با نرخ مصوب در شهرستان دامغان توزیع شد.

صالحی ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت : در دهه فجر سال جاری 3 کارخانه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 230 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 41 نفر به صورت مستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره صمت دامغان با اشاره به افتتاح واحد تولیدی 8 نوع داروی شیمیایی خوراکی که دومین واحد صنعتی تولید دارو در شهرک صنعتی دامغان است، یادآور شد : افتتاح کارخانه تولید ذغال از ضایعات چوب در ناحیه صنعتی صیدآباد و افتتاح کارخانه فروسیلیکو منگنز در امیریه از دیگر طرح های صنعتی دامغان است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: کارخانه فروسیلیسم با سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی و اشتغالزایی 400 نفر در دهه فجر 99 کلنگ زنی خواهد شد.

عناوین برگزیده