تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۳۴
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۱۵۸۷۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز عملیات اجرایی طرح ذوب و تولید پلیت آهنی شرکت آکام فلز در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل

می متالز - عملیات اجرایی طرح ذوب و تولید پلیت آهنی شرکت آکام فلز در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل همزمان با دهه فجر آغاز شد.
آغاز عملیات اجرایی طرح ذوب و تولید پلیت آهنی شرکت آکام فلز در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل

به گزارش می متالز، در اولین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی طرح ذوب و تولید پلیت آهنی شرکت آکام فلز با ظرفیت سالانه ۱۲هزار تن و با ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۱۰۰ نفر اشتغال زایی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با حضور ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار شهرستان نمین و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آغاز شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این مراسم با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای تامین آب و برق مورد نیاز این در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت بر اساس برآورد سرمایه گذار محترم این طرح تا هفته دولت سال بعد به بهره برداری می رسد.

همچنین همزمان طرح تولید تیرچه های صنعتی شرکت اسپیناس با ۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۸ نفر اشتغال زایی به بهره برداری رسید.

برای این طرح ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به عاملیت بانک ملی پرداخت شده و قرار است از فروردین سال آینده شیفت کاری این واحد از یک شیفت به دو شیفت افزایش پیدا کرده و اشتغال آن نیز دو برابر شود.

منبع: شهرخوان
عناوین برگزیده