تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۲
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۱۵۹۲۶۲

قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی و هوآوی ۱۸ بهمن ۹۹

می متالز - گلکسی Note 20 Ultra 5G امروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شد. آنر 9X محصول هوآوی ۳۱۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد و پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی بدون تغییر قیمت در بازار حضور دارند
قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی و هوآوی ۱۸ بهمن ۹۹

به گزارش می متالز، گوشی‌های سامسونگ برخلاف هفته‌های اخیر، امروز به جز در چند مدل محدود، گران نشدند. Galaxy Note 20 Ultra 5G نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شد. قیمت این مدل از ۳۰ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان به ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. در بین گوشی‌های سری A، گلکسی A31 حدود ۱۶۰ هزار تومان و گلکسی A20s بیشتر از ۱۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کردند.

 پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

 گوشی‌های شیائومی تغییر قابل توجهی در مقایسه با روز پنجشنبه هفته قبیل نداشتند. Redmi 9 و Mi 10 Lite 5G به ترتیب ۸۰ هزار تومان و ۶۰ هزار تومان ارزان شدند و قیمت Redmi Note 8 Pro حدود ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

 پرفروش‌ترین گوشی‌های هوآوی

 گوشی های هوآوی نیز با حفظ قیمت های روز پنجشنبه، امروز در بازار حضور دارند. با این حال آنر 9X بیشتر از ۳۱۰ هزار تومان ارزان و تا پنج میلیون و ۷۵۷ هزار تومان کاهش پیدا کرد. Y8s هم تنها مدلی بود که امروز گران شد و با افزایش ۹۵ هزار تومانی، بین چهار میلیون و ۵۴۹ هزار تومان تا پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

منبع: فرارو
عناوین برگزیده