تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۱۶۰۰۶۳

قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی و هواوی ۲۲ بهمن ۹۹

می متالز - گلکسی Note 10 Lite امروز با کاهش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی در بازار حضور دارد. Redmi Note 9S از شیائومی ۱۸۱ هزار تومان و Mate 30 Pro محصول هواوی هم ۲۶۰ هزار تومان امروز ارزان شدند
قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی و هواوی ۲۲ بهمن ۹۹

به گزارش می متالز، گلکسی Note 10 Lite امروز با کاهش قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی و با رنج قیمت ۹ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار دیده می‌شود.

گلکسی A71 اما با افزایش ۷۳۰ هزار تومانی، رنج قیمتی بین ۹ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد. Galaxy A20s نیز دیگر مدل پرفروش سامسونگ است که امروز گران شده و با افزایش ۴۳۰ هزار تومانی، حداقل چهار میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

 پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

گوشی‌های شیائومی تغییرات زیادی نسبت به دیروز ندارند، اما Redmi Note 9S با کاهش ۱۸۱ هزار تومانی و با قیمتی بین چهار میلیون و ۷۴۹ هزار تومان تا شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

Redmi Note 8 و Redmi Note 8 Pro نیز به‌ترتیب ۷۵ هزار تومان و ۸۰ هزار تومان گران شدند.

 پرفروش‌ترین گوشی‌های هواوی

Mate 30 Pro محصول هواوی، ۲۶۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمتی بین ۱۷ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان تا ۱۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود. Y9 Prime و Y8p هم هر کدام ۶۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کردند. با این حال Y8s دیگر محصول هواوی ۶۰ هزار تومان گران شد.

منبع: فرارو
عناوین برگزیده