تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۶
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۱۶۱۴۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد:

تکمیل و احداث چهار پروژه مدرسه سازی با مشارکت بخش خصوصی

می متالز - مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از تکمیل و احداث چهار پروژه مدرسه سازی در شهرستان‌های راور، زرند و کوهبنان به همت شرکت صنعتی معدنی زغال سنگ استان کرمان و اتاق بازرگانی خبر داد.
تکمیل و احداث چهار پروژه مدرسه سازی با مشارکت بخش خصوصی

به گزارش می متالز، "سید محمد واعظی نژاد" مدیرکل با طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی و نیک طبع مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی زغال‌سنگ استان کرمان دیدار کردند.

 طی این دیدار مقرر شد شرکت صنعتی معدنی زغال سنگ استان کرمان و اتاق بازرگانی در راستای ایفای نقش خود در ادای سهم مسوولیت اجتماعی خود در ساخت و تکمیل مدارس شهرستانهای کوهبنان، زرند و راور مشارکت نمایند.

واعظی‌نژاد هدف از جلسه را جلب مشارکت بخش خصوصی و بنگاههای اقتصادی در امر مقدس مدرسه سازی عنوان کرد و بیان داشت: این مدارس در راستای پویش کرمان دانا در شهرستان های شمالی استان ساخته خواهند شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این جلسه از مشارکت و همکاری شرکت صنعتی معدنی زغال سنگ استان کرمان و اتاق بازرگانی تقدیر و تشکر کرد و گفت:با مشارکت شرکت صنعتی معدنی زغال‌سنگ و اتاق بازرگانی استان یک پروژه نیمه تمام تکمیل و ۳ پروژه جدید احداث می شود.

 سید محمد واعظی نژاد افزود: یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان زرند با ۱۲۶۷ مترمربع زیربنای آموزشی که به دلیل عدم تامین اعتبار نیمه تمام مانده، با  کمک و تزریق اعتبار جدید این پروژه که در شهر زرند می باشد، به حول و قوه الهی به اتمام خواهد رسید.

وی همچنین از احداث دو باب مدرسه ۶ کلاسه در منطقه پابدانا شهرستان کوهبنان با  ۴۹۰ متر مربع زیر بنای آموزشی خبر داد و گفت: این مدارس نیز جدید احداث می شود و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

 عضو شورای فنی استان از ساخت مدرسه جدید دیگری در شهر راور با ۶ کلاس درس و ۷۹۰ مترمربع زیربنای آموزشی خبر داد و تصریح کرد: شرکت صنعتی معدنی زغال سنگ و اتاق بازرگانی برای تکمیل پروژه زرند و ساخت ۳ پروژه کوهبنان و راور ۸ میلیارد تومان مشارکت با نوسازی مدارس خواهند داشت که طی تفاهم نامه ای در محل شرکت معادن زغالسنگ استان منعقد شد.

عناوین برگزیده