تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۷
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۱۶۲۲۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجمع فوق العاده «حریل» برگزار شد

می متالز - مجمع عمومی فوق العاده شرکت ریل پرداز سیر (حریل) با حضور 60.7 درصد از سهامداران به منظور بررسی افزایش سرمایه از محل سود انباشته برگزار شد.
مجمع فوق العاده «حریل» برگزار شد

به گزارش می متالز، مجمع عمومی فوق العاده شرکت ریل پرداز سیر (حریل) دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با حضور ۶۰.۷ درصد از سهامداران به منظور بررسی افزایش سرمایه از محل سود انباشته برگزار شد.

طلوعی، رئیس مجمع فوق العاده شرکت ریل پرداز سیر صورت های مالی را در این مجمع خواند. بر اساس این گزارش، رویدادهای زیر در این شرکت طی دوره ۱۲ ماهه رخ داده است:

اولین شعبه شرکت از شهر مشهد افتتاح شده که به دلیل تمرکز بخشی از حمل و نقل در این منطقه و در راستای توسعه لجستیکی است.

در سال جاری فولاد خوزستان و فولاد سنگان به مشتریان شرکت اضافه شده اند.

امسال ۳۵ دستگاه واگن جدید نیز به ناوگان شرکت اضافه شده است.

بیش از ایجاد ۸۰ شعبه ریل پرداز سیر در کشور ترکیه و در شهر آنکارا به دلیل ارتباطات زمینی فراوان با کشور ترکیه در حال پیگیری است.

هدف بعدی ایجاد شعبه در کشور افغانستان است؛چون بسیاری از نیازهای کشور افغانستان از ایران تامین می شود.

افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی واگن ها را انجام داده ایم و به میزان ۷۰ درصد از محل سود انباشته بوده است.

۴۰۷ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال از محل سود انباشته است. البته عدد سود انباشته از این عدد بیشتر است؛اما با توجه به گزارش حسابرس و تائید سازمان این میزان افزایش سرمایه برای این مجمع در نظر گرفته شده است.

طلوعی در پاسخ به سوالات برخی از سهامداران گفت: در مجمع سال گذشته اطلاع دادم که ریل پرداز سیر در بخش سرمایه گذاری مسافری نیز برنامه دارد.

وی افزود: در خصوص ارتباط حریل پرداز نوآفرین که مالک و بهره بردار قطارهای فدک است در بورس تهران درج نماد شده است. این شرکت نیز از زیر مجموعه های با واسطه ریل پرداز سیر است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده