تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۰
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۱۶۲۴۹۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

استراتژی های ارمغان جم در زرین معدن آسیا

می متالز - عضو هیات مدیره شرکت ارمغان فولاد جم به بیان استراتژی های ارمغان جم در شرکت زرین معدن آسیا پرداخت.
استراتژی های ارمغان جم در زرین معدن آسیا

استراتژی های ارمغان جم در زرین معدن آسیا

به گزارش می متالز، فاطمه صمدی جم عضو هیات مدیره شرکت ارمغان فولاد جم با اشاره به ورود این مجموعه به ترکیب سهامداری شرکت زرین معدن آسیا، به بیان استراتژی های این مجموعه فولادی برای ورود به شرکت زرین معدن آسیا پرداخت.

وی رشد قیمت جهانی روی را مورد اشاره قرار داد که در نتایج بررسی های شرکت بازرگانی استیل جم از شرکت های فعال در صنعت سرب و روی، شرکت زرین معدن آسیا را از شرایط بنیادی خوبی برخودار دید. عملکرد، قعالیت، طرح های توسعه و شرکت های تابعه از جمله پتانسیل هایی بود که سبب شد تا شرکت بازرگانی استیل جم تصمیم به سرمایه گذاری در آن نماید.

سهامدار شرکت ارمغان استیل حم حضور در شرکت زرین معدن آسیا را کوتاه مدت و با قصد نوسان گیری ندانست و تاکید کرد: این شرکت به دنبال سود بیشتر است، تصمیم گیری برای ورود به صنایع فعال در بازار سرمایه، بر اساس فاکتورها و فیلتر هایی است که تا به واسطه آن سود مناسبی عاید شرکت شود.

وی ادامه داد: با محقق شدن پروژه‌های کنونی شرکت زرین معدن آسیا نیز سود بلندمدت تری در حوزه معادن نصیب این شرکت بازرگانی خواهد شد.

صمدی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر شرکت های ارمغان جم به صورت مداوم در حال خرید سهام شرکت زرین معدن آسیا است و با توجه  توسعه فعالیت های معدنی شرکت زرین معدن آسیا به ویژه در بخش فولاد، امیدواریم بتوانیم میزان مالکیت خود را در آن شرکت به ۱۰ درصد برسانیم.

عناوین برگزیده