تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۰
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۶۲۵۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار یزد:

معادن بافق و بهاباد به سرمایه گذاران بومی واگذار شود

می متالز - استاندار یزد چالش آب را از جمله مهمترین دغدغه سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی این استان دانست و گفت: واگذاری معادن بافق و بهاباد باید با تدبیر مناسب به سرمایه گذاران بومی انجام شود.
معادن بافق و بهاباد به سرمایه گذاران بومی واگذار شود

به گزارش می متالز، محمدعلی طالبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با بیان این‌که در استان یزد بهترین تعامل بین دستگاه‌های مختلف در راستای رفع مشکلات بخش صنعت را داریم، اظهار کرد: همین تعامل باعث شده که بسیاری از مشکلات بخش صنعتی و معدنی در داخل استان برطرف شود.

وی وضعیت صنعت استان یزد را رو به رشد دانست و افزود: حجم سرمایه گذاری و تعداد مجوزهای صادر شده نشان دهنده کسب رتبه های برتر استان یزد در بحث سرمایه گذاری است.

استاندار یزد در ادامه بی آبی را از جمله مهمترین دغدغه سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی این استان عنوان کرد و گفت: در بحث مسوولیت اجتماعی معادن استان یزد تجارت خوبی دارد و خوشبختانه تاکنون معادن و واحدهای صنعتی بزرگ اقدامات خوبی انجام دادند.

طالبی ساماندهی مشکلات پتروشیمی، راه‌اندازی مجدد فولاد میبد، تأمین ورق آهن، تکمیل نبودن یک سری زیرساخت‌های توسعه اقتصادی در برخی شهرستان ها را از جمله دغدغه‌های توسعه اقتصادی استان یزد دانست و بیان کرد: واگذاری معادن بافق و بهاباد باید با تدبیر مناسب به سرمایه گذاران بومی انجام شود.

وی در رویکرد توسعه‌ای استان بحث اقتصاد دانش بنیان در اولویت اجرایی قرار دارد، گفت: حمایت از نوآوری صنایع و تولید صنایع کم آبخواه زیرساخت لازم برای حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

عناوین برگزیده