تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۱۶۳۱۸۸
فیروزی خبر داد:

پیگیری پروژه راه آهن شیراز - فسا - گل گهر توسط نمایندگان استان از وزیر صمت

می متالز - عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس از ادامه روند پیگیری پیشنهاد در خصوص پروژه راه آهن - شیراز - گل گهر از وزیر صمت خبر داد و گفت: پیشنهادات لازم در خصوص این پروژه که توسط نمایندگان استان به امضا رسیده است، به وزیر صمت ارائه شد.
پیگیری پروژه راه آهن شیراز - فسا - گل گهر توسط نمایندگان استان از وزیر صمت

حجت الله فیروزیحجت الله فیروزی

به گزارش می متالز، حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این دیدار در ادامه روند پیگیری پیشنهاد در خصوص پروژه راه آهن - شیراز - گل گهر صورت گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به عنوان یک سازمان توسعه ای، با دارا بودن ظرفیت های مالی مناسب و همچنین مأموریت کمک به توسعه صنایع معدنی، خواهد توانست سرمایه گذاری لازم جهت اجرای کلیه قطعات این پروژه را انجام نماید، پیشنهاد به وزیر صمت در خصوص پروژه راه آهن شیراز- فسا - گلگهر صورت گرفت.

وی افزود: این پیشنهاد به امضای نمایندگان استان رسیده که لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس یادآور شد: لازم است  پیگیری های لازم به منظور دستور ویژه وزیر  صمت در خصوص رفع موانع پروژه فولاد شهرستان فسا نیز صورت پذیرد.

عناوین برگزیده